Gece sabaha kadar oçagın gazı açık yatmışız :S

Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
Nerden başlıyim bilmiyorum ama öldürmüyen Allah öldürmüyo usta!
Eskiden kullandığımız tüplü fırın yeni taşındıgımız evdeki doğalgaz baglantısına baglıydı ama bi türlü düzgün yanmıyordu kısık ateşte yanıyordu.
Hatun hergün başımın etini yiyordu ya herşeyi yapıyosunda bi aygazı halledemedin delirtcen beni diyordu.
Elimden gelmiyen iş yoktur elektronikten mekanige imkanım olsa uçak yaparım ama o aygaza elimi sürmek çok gereksiz geliyordu...
Dün gece yatmadan önce benim 1.5 yaşındaki oğlum gidip oçagın vanasını tam açık konuma getirmiş.
Gece yatmadan önce soğukalgınlıgı için ilaç içmiştim gece kalbim agrıdı uyuyamadım dedim ilaç dokundu galiba, burnumda hastalıktan tıkalı hiç koku alamıyodum.
Mutfak hemen yatak odasıyla bitişik ve arada kapı açık kapının önünde oğlan yatıyor.Ve o gaz biz ertesi gün işe gidip gelene kadar açık kalmış:S...
Bugün eşim bana demezmi gece gaz açık yatmışız diye böle bi afalladım yavaş yavaş anlamaya başladım.
Hava sıcak diye mutfagın camı açık kalmış ve ocak düzgün yanmıyordu...
Eh be hatun o oçagı yaptırsaydım şimdi bu ..... klavyesinde yazı yazamıyor olabillirdim.Beterini düşünmek istemiyorum.
Öldürmeyen Allah öldürmüyo, umarım bir anlam çıkarırsınız...
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
14 Eyl 2012
Mesajlar
644
geçmiş olsun hocam... Allah korumuş ailenizi ve sizi... ben de doğalgazdan yanmış gazın odaya dolması sonucu zehirlenmiştim. annem 1 hafta hastanede yattı. aklıma getirmek istemediğim bişey olsaydı muhtemelen şimdi hapisteydim... dediğiniz gibi Allah korumuş.
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
geçmiş olsun hocam... Allah korumuş ailenizi ve sizi... ben de doğalgazdan yanmış gazın odaya dolması sonucu zehirlenmiştim. annem 1 hafta hastanede yattı. aklıma getirmek istemediğim bişey olsaydı muhtemelen şimdi hapisteydim... dediğiniz gibi Allah korumuş.

saolasın vala bende akıl sır erdiremedim gece kalbim sancılanıp durdu ama işe çok erken gittigimiz için 6 saat uyuduk ya ne bileyim Allah korumuş bizi resmen.Artık hergece kontrol ederim ocagı falan
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
ucuz kurtulmuşsunuz fakat yanlış anlamanızı istemem ama pencere kapalı olsaymış doğal olarak ölürdünüz. (şahsi fikrim) bunu herhangi birşeye dayandırmamıza gerek yok aslında.

çok geçmiş olsun. umarım başınıza bir daha gelmez
 
Katılım
14 Eyl 2012
Mesajlar
644
bence işi garantiye alıp anavanadan kapatın :) oğlum daha yürüyemeden evi birbirine katıyo, benim de benzer önlemler almam gerekecek... kalp ağrısını önemsememezlik yapmayın. beni eşim ZORLA götürdü, ritm bozlukluğu çıktı. kullandığım ilaçları yeniden düzenlemek gerekti.
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
ucuz kurtulmuşsunuz fakat yanlış anlamanızı istemem ama (şahsi fikrim) pencere kapalı olsaymış doğal olarak ölürmüşsünüz. bunu herhangi birşeye dayandırmamıza gerek yok aslında.

çok geçmiş olsun. umarım başınıza bir daha gelmez

yanlız ocagın duruş acısı ve hiç rüzgarın olmaması üstüne üstlük ocagı tam full konumda acmış vala kurtulmuşuz dedigin gibi gerisini düşünmek istemiyrm zaten.saol umarım böyle basit bir kabahat yüzünden kimsenin canı yanmaz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:04 ----------

bence işi garantiye alıp anavanadan kapatın :) oğlum daha yürüyemeden evi birbirine katıyo, benim de benzer önlemler almam gerekecek... kalp ağrısını önemsememezlik yapmayın. beni eşim ZORLA götürdü, ritm bozlukluğu çıktı. kullandığım ilaçları yeniden düzenlemek gerekti.

olmadı vanayıda kapatıcam zaten öyle yaramazki ne bilgisayarı acık bıraktırıyo ne tv yi çocuklar oyuncakla oynar bu tornavidayla bişiler tamir etmeye çalışıyo benden gördüklerini yapıyo güya:D vala normalde bi agrım sızım yok olursa ihmal etmem saol geçmişolsun sanada ritim bozuklugu bi sıkıntı yaratıyomu
 
Katılım
14 Eyl 2012
Mesajlar
644
yanlız ocagın duruş acısı ve hiç rüzgarın olmaması üstüne üstlük ocagı tam full konumda acmış vala kurtulmuşuz dedigin gibi gerisini düşünmek istemiyrm zaten.saol umarım böyle basit bir kabahat yüzünden kimsenin canı yanmaz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:04 ----------



olmadı vanayıda kapatıcam zaten öyle yaramazki ne bilgisayarı acık bıraktırıyo ne tv yi çocuklar oyuncakla oynar bu tornavidayla bişiler tamir etmeye çalışıyo benden gördüklerini yapıyo güya:D vala normalde bi agrım sızım yok olursa ihmal etmem saol geçmişolsun sanada ritim bozuklugu bi sıkıntı yaratıyomu

ritm bozukluğu ile ilgili olarak, şimdilik bişey yok sadece dediğim gibi eskiden de kullandığım ilaçların bir kısmı değişti, bir kısmının dozu yeniden düzelendi. :) oğlum da sizinki gibi... ve haklısınız taklit ediyo bizi... örneğin, ben sulu yemeklere ekmek banarak yemeyi severim. oğlan da benden görmüş olmalı,diş kaşıyıcı, emzik vb. eşyalarını sağa sola "banıyo" güya :)
 
Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
854
hocam gecmis olsun allah korumus! aman ha!

mutlaka ve mutlaka alarmli gaz sensörü kullan, tipki tavana takilan yangin sensörü gibi birde gaz sensörleri var, aman ha..

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:24 ----------

böyle birsey mesela..

http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-elektronik-guvenlik-sistemleri-dogal-gaz-lpg-karbonmoksit-gaz-dedektoru-132897196/detay
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Bu ucuzlardan bende iki adet var. Maalesef hiçbir işe yaramıyorlar. Direk ocağın üzerine koyup gazı açıp denedim . Hiç tık yok. 10 dkk bekledim inat ettim öttürücem diye ama maalesef.
İşe yarayanını kullanan varsa marka model belirtirse faydalı olur.

Bendeki işe yaramayanlar linktekiler. Kesinlikle tavsiye etmıyorum. Bide ikisine 100 tl vermiştim .
http://www.sahibinden.com/ilan/alis...sistemleri-iron-gaz-dedektoru-108591652/detay
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Arkadaslar moralini bozmamak için gerçegi yazmamislar ama ben maalesef gerçegi yazmak zorundayim.
öldünüz siz.
Bizlerde ölüyüz.
Yani burasi öbürdünyaMt.net
yeni ölenler adres satirinda tipki dünyadaki gibi motosiklet nokta net olarak görüyorlar.
Alisinca gerçekte yavas yavas görukecek.
Ama panik yapmayin.
Bu tarafinda o taraftan farki yok.:)
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
büyük geçmiş olsun verilmiş sadakanız varmış ya cam kapalı olsaydı bugün sizi haberlerde izleyip üzülecektik
bari bundan sonra aman dikkat
 
Katılım
6 Ara 2010
Mesajlar
2,175
Çok geçmiş olsun. Allah korumuş.
Bence ilk yapacağınız iş ocağı değiştirmek olsun, şu sönünce gazı kesen ocaklardan edinin bir tane bence :cat:
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
864
geçmiş olsun. ocakla işiniz bittiğinde çelik borunun vanasınıda kapatmanızı öneririm
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Geçmiş olsun. Korumalı bir ocak edinin. 1,5 yaşındaki oğlunuz ocağı açabiliyorsa gaz sensörü de yeterli değil. Ya oğlunuzun açamayacağı çocuk korumalı bir ocak bulun, ya da her kullanımdan sonra ana vanadan kapatın. Doğalgazlı evlerde genelde vana ocağın hemen üstüne takılır, kullandıktan sonra oradan kapatılır.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
1,146
Ufaklığa bir önlem şart ! , başka şeylerde yapabilir ! , geçmiş olsun .
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Dogal gaz veya LPG zehirli değildir. Ölümler gaz zehirlenmesinden değil, bu gazları yakan cihazların oda içindeki oksijeni tüketmesi veya yanma sonucu ortaya çıkan baca gazının (co2,co) odaya sızması sonucu ortaya çıkar. Yani gazı soluyarak ölmezsin. Eski filmlerdeki kafayı gazlı fırını sokup intihar konusu ise havagazı ile ilgili bir konu. Havagazı zehirlidir, öldürür. Ama artık kullanılmıyor.
Ama yangın çıkabilirdi, yanmamamız büyük şans. Geçmiş olsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst