Geç kalmış bir merhaba

Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
339
Herkese selamlar.
2 yılı aşkın süredir siteye üyeyim ve daha uzun bir süredir de neredeyse günlük olarak takip ediyorum ancak sadece sizlerin bilgilerinizden faydalanmakla yetindim.Sayenizde birçok konu hakkında buradan bilgi edindim.Bir çok kişinin gezi yazılarını okumaktan tanışmış kadar oldum diyebilirim :)

Sonunda bende, hayalimdeki olmasa da sevdiğim bir motosiklete kavuştum ve artık suskunluğu bozup sizlerle tanışmak istedim.
Umarım bu güzel,faydalı ve seviyeli forumda samimi arkadaşlıklar kurmak dileğiyle.
Kadir

grnt265e.jpg

grnt266.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
hoşgeldinmi desek,,,, küskünlüğünü bozdunmu desek...... valla ne desem bilmiyorum....
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
En iyisimi hoş geldin diyelim Tekrar hoş geldin aramıza.:rendeer: Motosikletinde hayırlı olsun.:cat:
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
1,432
Dostum hoşgeldin;CBR ın maşşallahı var :)
sitemizde kalıcı olman dileklerimle hoşgeldin...
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
339
Teşekkürler herkese. Hoşbulduk tekrardan.:wiinkk:
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Hoşgeldin :) Kazasız belasız sürüşler, hayırlı olsun.
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoşgeldin arkadaşım :rendeer:
 
Katılım
2 Tem 2008
Mesajlar
221
tekrardan hosgeldiniz

merakımdan için özürr ama
nerdir motor0 mi ? ne kadara aldiniz??
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
hayırlı olsun motosikletin umarım hayalindeki motosikletede kavuşursun
hoşgeldin arkadaşım
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
339
Hoşgeldin :) Kazasız belasız sürüşler, hayırlı olsun.

Hoşgeldin aramıza. Motorun hayırlı olsun.

hayırlı olsun kalıcı ve katılımcı olman dileğiyle.


hoşgeldin arkadaşım :rendeer:
Hb arkadaşlar herkese tşkler.

tekrardan hosgeldiniz

merakımdan için özürr ama
nerdir motor0 mi ? ne kadara aldiniz??

Hb tşkler.Evet 0 aldım 5200.

hayırlı olsun motosikletin umarım hayalindeki motosikletede kavuşursun
hoşgeldin arkadaşım

Teşekkürler.Herkes gönlündeki motosiklete sahip olur inş.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst