Gazladım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
vay anam pempe şapkasıda var.. bendede samanda olanı vaaağ :)
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
277
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sinopa gelirsem Şapkanı alırım, zaten kask ve cowboy şapkası mayyağıyım :mrgreen:

51701299bb1.jpg
[/URL][/IMG]

99378623yz3.jpg
[/URL][/IMG]
 
Katılım
25 Mar 2007
Mesajlar
563
Gülü Kocaeli de birtek Yahya kaptan Ali Kahya Yuvam akarca bilirim, gelecem ama nerde gazlıycaz? pistemi?
sen nereye istersen:)virajın tadını çıkarmak isterim dersen kartepeyi öneririm yok gazlıcam diyosan maşukiye yada sapanca pist demeyi çok isterdim ama motoru cruizer olduğu için en fazla 130:):)
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
277
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sen nereye istersen:)virajın tadını çıkarmak isterim dersen kartepeyi öneririm yok gazlıcam diyosan maşukiye yada sapanca pist demeyi çok isterdim ama motoru cruizer olduğu için en fazla 130:):)

130 iyidir, ama geçersem seni kızma :p
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
tamam sen sinop'a gel yarışırız kazanan şapkaları alır :p :rendeer:
şaka tabiki sen pm den adresini gönder sana yollayım jestimiz olsun:rendeer:
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
bir "gazladım" yazısı, 4 5 fotoğraf, 5 sayfa geyik; ömrü kısaldı sanki bu başlığın :cherry:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
fuarda pocked bike ile gazlyodu (((((((:)

baktın bu geyik sarmadıı hoop başka geyige ..geyik candır :p
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yahu er 5 hayali kurup duruyorduk lakin gs 500 de çok güzel duruyormuş..
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Başımın üstünde yerin var Pınarcığım :wiinkk:

Saol canım benim seninde öyle :wiinkk:

Yahu Sema ne dersin, buluşalım şöyle iki motor bi gazlayalım, arada bir yolda motorları takas yaparız, benim motordan hoşlanırsan sana satarım filan iyi olur diyorum :mrgreen:

2,50 yapıyo hem :cherry:
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
277
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1. Pınar / yapalım canım, Maltepe sahilde süper gazlanır hatta ben bazen avaz avaz bağırıyorum, ne ben nede motosiklet duramıyoruz yerimizde :mrgreen:

2. asfalt meleği / suzuki candır :)

3. jesse / o motosikleti çok sevdim fuardaki, ama düşünüyorumda alsam nerde kullanırım? :cherry:

4. Promethous / Gazlayacam söz haftaya daha güzel kareler çekecem :wiinkk: belki bu sefer yalnız olmam benle Pınar ın marifetlerini gösterecez, dimi Pınar :bounce:

5. bathu / Sinop kaç km? neyi meşhur? nerde ne var? gelirim ya yol yapıyım maksat, şapka bahane, gezmek şahane :queen:

6. megadeth / Geyik candır :queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
dikkat edinde yarışırken merdivenden düşüp bileklerini kırma sema yavaş biraz :queen:
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
277
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dikkat edinde yarışırken merdivenden düşüp bileklerini kırma sema yavaş biraz :queen:

Merdivende ne işimiz var :queen: o kadar çılgın değilim Silah abi, limitlerimi bilirim :wiinkk:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
bilmem anlayan anlar :queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
motordan düşüp ayagımı kırınca herkese bir arkadaşın evinin merdivenlerinden düştüm diyorumda :queen:sizde oyle yapmayın gazladıktan sonra :salut:
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst