Gazladım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
277
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yanılıyorsun, araç durmuyor, yani 2 araç arasındaki ben gidiyorum ve 2 yanımdaki araçta gidiyordu, yol musait değil durmaya çünkü çift yönlü. adamın hızı sadece daha yavaş gidiyordu. senin mantıkla bakarsak olaya vinç ve yeşillikler net çıkmamalıydı.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Vay vay vay eskiden kızlar evde oturur kazak örerdi kafamıza taş yağacak:queen::queen::queen:Sakın kızmayın şaka yapıyorum bu arada fotolar güzel ayrıca kaskınıza bayıldım.Artık bi kere veririsiniz takarız:p
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
güzel resımler aramızda bayna sürücülerin olması gerçekten iyi ama bayan sürücüler hala azınlıkta
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
vay bee bende motor alınca tekteker yaparken fotografımı cektırıcem yuzumdekı ıfadeyı cok merak edıyorum :mrgreen: fotolarda cok guzel ::winkwink::winkwink
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Pembea2 - pembe şapka, daha ne olsun, gazla bakalım :rendeer:
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
277
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzel resımler aramızda bayna sürücülerin olması gerçekten iyi ama bayan sürücüler hala azınlıkta

www.pembea2.com dan haberiniz yok sanırım, 150 tane üye bayan var ve durmadan geziyor cafede caddede toplanıyor, bu mayıs ayı inşallah yada haziran çanakkale + bozcaada yapacaz, assosada uğrarız artık oranın balığı ve ızgarasını özledim:)
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
resimleri uçurmuşsun sanırım................resimlerini göremedim ama yinede bayanların motosiklet kullanması ezelden beri sevdiğim olaydır.tebrikler:rendeer:
ama sanki birazda gıcıklanır gibiyim sana benle aynı cc ye bindiğin için:cherry:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
hımmm memleket nire.........

Osmaniye değil :p

resimleri uçurmuşsun sanırım................resimlerini göremedim ama yinede bayanların motosiklet kullanması ezelden beri sevdiğim olaydır.tebrikler:rendeer:
ama sanki birazda gıcıklanır gibiyim sana benle aynı cc ye bindiğin için:cherry:

Abi hakkaten bayan motoru oldu çıktı bu 500 cc'ler ,değiştir bence senide dört'e alalım:p
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
277
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Resimler yok mu olmuş? neden ki acaba :mrgreen: bu kadar kıskanç olmayın canım aaaaaaa, haftaya maşukiye mi yapsam ne yapsam? ordan sapanca ordan adapazarı, bu arada memeleket Bağdat, ya ben şahsen makinayı değiştirme niyetindeyim, GSRX mi alsam yoksa direk Hayabusa mı?
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Osmaniye değil :p



Abi hakkaten bayan motoru oldu çıktı bu 500 cc'ler ,değiştir bence senide dört'e alalım:p
ah ulen ah yakaladın gene bi açığımızı:queen::queen::queen: ben dörde geçersem alayın beni tutamaz, rüzgarı o kadar yemesem sen basmayı görürdün pazar günkü gezide
Resimler yok mu olmuş? neden ki acaba :mrgreen: bu kadar kıskanç olmayın canım aaaaaaa, haftaya maşukiye mi yapsam ne yapsam? ordan sapanca ordan adapazarı, bu arada memeleket Bağdat, ya ben şahsen makinayı değiştirme niyetindeyim, GSRX mi alsam yoksa direk Hayabusa mı?

resimler yok:)
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
277
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:pr: yönetim bu olaya bir el atsın, dün vardı tüm fotolar amam bugün neden yok?? ilginç yani, değiştir dediğimdede izin vermiyor, ne oluyor burda?
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
edittt..........................................................
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Mar 2007
Mesajlar
563
Resimler yok mu olmuş? neden ki acaba :mrgreen: bu kadar kıskanç olmayın canım aaaaaaa, haftaya maşukiye mi yapsam ne yapsam? ordan sapanca ordan adapazarı, bu arada memeleket Bağdat, ya ben şahsen makinayı değiştirme niyetindeyim, GSRX mi alsam yoksa direk Hayabusa mı?
eğer buralara gelmeye niyetliysen haberimiz olsun gezmeye yer arıyorum zaten hehehe:wiinkk::cherry:
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
cok güzel oluyor böyle insan kendi fotosunu görünce.. bende bi arkadaşıma kendi foto makinasıyla çektirmiştim kendimi. tabi arkadaş sonra okumaya amerikaya gitti :) Alamadım bi türlü fotoyu.. :mrgreen: paylaşım için teşekkürler.. güzel fotolar...
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
evt acıkcası merak ettim ben fotoları esinlenip bende yapmaya çalışabilirim :p ölmez sağ kalırsamda fotoları eklerim
butterfly_80 hadi düzelt şunları da bi bakalım yahuuu
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
277
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dsc04914zp3.jpg
[/URL][/IMG]

Heh şimdi oluyor, foto yükleniyor, dün biri silmiş olmamlı:mrgreen:

dsc04913zu9.jpg
[/URL][/IMG]

dsc04916ao2.jpg
[/URL][/IMG]

dsc04941vq5.jpg
[/URL][/IMG]

dsc04948lv0.jpg
[/URL][/IMG]

dsc04945un8.jpg
[/URL][/IMG]

olmuyor olmuyor işte :( ben tamamen uyguluyorum her şeyi ama sitede bir sorun var sanırım benle alakalı değil.
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
265
kaşlar çatık mı nedir sanki :)
yani diyorsun ki : Im professional driver
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst