- Katılım
- 13 Eyl 2006
- Mesajlar
- 4,669
- Motosikleti
- Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
- Konu Yazar
- #1
gerçekten çok güldüm arkadaşlar, bu seferki o efsane videonun ropörtajlısı samanyolu üşenmemiş gitmiş fevziyi bulmuş ve hala mutsubişi diyor koptum ya :queen:
http://www.facebook.com/video/video.php?v=1353225663953&ref=nf
http://www.facebook.com/video/video.php?v=1353225663953&ref=nf