Gaziantep MT 2010 sezonunu kahvaltı ile açti

Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Gaziantep MT olarak 2010 sezonunu açtık 40 motorsiklet 50 kişi ile kalabalık bir ortamda güzel bir kahvaltı ile startı verdik.

Aramıza Osmaniye ( Kadirli ) ,İstanbul,Diyarbakır dan katılan arkadaşlarda vardı .Pazar sabahı başliyan etkinliğimiz akşama kadar devam etti .

Çok güzel bir o kadar da zevkli ve eglenceli gecen etkinliğimiz kazasız belasız bitti

İlk olarak kahvaltı alanına flamamızı asıyoruz

32624953.jpg


Arkadaşlar yavaş yavaş gelmeye başliyor

b21.jpg


Bu bizim seyit yeni aldık gsr yı

fotoraf0866.jpg


Buda kankam orhan sagolsun tüm cay işlerıyle o ilgilendi eline saglik reis

b22f.jpg


Ümmet abi taaaa istanbuldan bu kahvaltı için geldi :queen::queen::queen:

b23a.jpg


b25p.jpg


Yusuf kardeşim kadirli den bu kahvaltı için bizi şereflendirdi tekerıne saglik güzel insan..

b26b.jpg


Kadirli 2 grup halınde geldi sevgili murat kardeşimiz ve reşit kardeşiniz bizi onurlandırdınız...

b28.jpg


b29i.jpg


O ne motorun eksozunu sökmüşler aliiiiiiii

b210f.jpg


ekip daha toplanma aşamasında

b211.jpg


b213f.jpg


b215.jpg


b216.jpg


b218.jpg


Kahvaltı hazırlıgı başliyor.

b219.jpg


Çok acıkmiş herhal ümmet abi..

b220.jpg


o kask sana cok buyuk ali :queen::queen:

b221.jpg


çaylar demlenıyor.

b222o.jpg


b223.jpg


Mustafa kardeşim emegin çok geçti eline sağlik :cat:

b241.jpg


şu güzellige bakın.

b224.jpg


b225l.jpg


sofra hazır

b226.jpg


Hay maşallah kenanın ye yenen içilen yerde bereket olur afiyet olsun rossi:p:p

b227.jpg


Dünyaları yedı bu iki kardeş hala ben acız dediler..:mrgreen::mrgreen:

b228.jpg


b229.jpg


selcuk,murat usta ve ibrahim kardeşim

b230e.jpg


b231g.jpg


b235.jpg


b234.jpg


b240.jpg


Klas motorun sevgili ustası murat kızı ve eşi..

b243.jpg


Allahım esirgesın bu adamı güzel insan şeker insan kocaman yürklı kardeşim benim ibrahim.

b244.jpg


b246.jpg


Gelecegin motorcusu çekirdekden yetme olacak canım oglum

b247.jpg


Eşim ben ve oglum.:rendeer::rendeer:

b248.jpg


selcuk kardeşim ve eşi

b249p.jpg


ibrahim ve eşi maşallah bir birlerine cok yakişiyorlar rabbim sizi ayırmasın :cat::cat:

b250.jpg


:queen::queen::queen::queen:

b251.jpg


toplu bir fotograf..

b252.jpg


b253z.jpg


Kahvaltımızı yaptıktan sonra istkamet Gaziantep bın Nizip ilçesi Tatlıcılar Kralı sabri ustamın yanı otoban girişi

b254.jpg


ve Nizip deyiz

b255d.jpg


b256.jpg


yolda karşilastımız Mustafa komutan sagolsun bize eşlik etti Diyarbakira gidiyormuş taniştımıza memlun oldum komutanım.

b257f.jpg


Allahına kurban senın şeker insan ben bu adamın üstüne tatlı yapan usta görmedım hem vallahı hem billahı

b263.jpg


Özlem pastanesınden kareler

b258.jpg


b262.jpg


b259.jpg


b261.jpg


b264.jpg


tatlılar dökülüyor..:queen::queen:

b265.jpg


Kadirliden ihsak kardeşime özel tatlı döktu ustam:queen::queen:

b266w.jpg


yaw motorada tatlı yediriyor bunlar daha neler :queen::queen::queen::queen::queen:

b267g.jpg


Elleri ile beslıyor ustam..

b268.jpg


Sabri ustamın yanınd an ayrılıyoruz Usta ellerıne saglık her şey için teşekürler seni seviyoruz en azında yapmacık degilsin.zeugmaya dogru yol alıyoruz

b269.jpg


b271.jpg


b272.jpg


zeug madayız

b273.jpg


b274.jpg


b275.jpg


b276.jpg


manzara nefis firat tüm ihtişamıyla ben burdayım diyor

b277.jpg


b278.jpg


b280.jpg


Zeugmanın her tarafı kapalı pek bir şey göremedık kazı ve kış dolayısıyla

b281.jpg


b284.jpg


b285.jpg


b286.jpg


b282g.jpg


Ve sonun da kendım fotograf cektırmek aklıma geldı

b288.jpg


b289.jpg


b290.jpg


Zeugmadan dan ayrıldık yenı hedef seyır tepesı ve mozaik müzesi..

b291.jpg


b293.jpg


b294h.jpg


b295.jpg


b296.jpg


ve mozaik müzesi

b299.jpg


Çingene kızı zeugma (avatarım)

b297.jpg


b298.jpg


b2101.jpg


b2102.jpg


b2104.jpg


hep beraber zeugmanın tanıtım filmini izledik.

b2105.jpg


burdan seyir tepesıne geciyoruz

b2106.jpg


b2107.jpg


manzara güzel

b2108.jpg


gün sonu yaklasıyor hava kararmaya başladı

b2110.jpg


b2111.jpg


b2113.jpg


otoban gişeleri

b2114.jpg


bu arada Antepli fevzi ile ibo kardeşimin şovunu izlemden geçmeyın


SON RESİM
YAKİŞİKLİ ve BEN

b2115.jpg



Gaziantep motosiklet.net olarak görsel ve yazılı basına


http://www.nrtmedya.com//index.php?islem=haberoku&haberid=6068
http://www.facebook.com/#!/video/video.php?v=1286714965419&oid=309425817426

http://www.facebook.com/#!/video/video.php?v=380595289919&ref=mf

GAZİANTEP DEN TÜM www.motosiklet.net üyelerine selamlar :rendeer::rendeer::rendeer:
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
470
İlk yorumu da ben yazıym bi antepli ve geziyi kaçırarak üzülen biri olaraktan. :cherry:
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allah muhabbetinizi bozmasın,Ümmet abi de orda ya ben hiçbişey demiyorum artık,şu meşhur Antepli Fevzi yi göremedim,çok güzel bi etkinlik olmuş,yüreğinize sağlık
:cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Çok güzel gezi olmuş, iyi gezmişsiniz. :cat:

Ağzı Motor Gibi - 2


Gaziantep MT Nizip Gezisi
 
Son düzenleme:
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
elinize,emeğinize sağlık alicim.sen bu tür organizasyonların ustasısın.:cat::rendeer:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
İŞTE ÜLKEMİN GÜZELLİĞİ;

GÖKTE GÜNEŞ
YERDE IRMAK
SAĞIMIZDA ANADOLU
SOLUMUZDA AKDENİZ
ÖNÜMÜZDE GÜZEL İNSANLAR
ARKAMIZDA DOSTLAR...

YIKILMAZSIN SEVGİLİ ÜLKEM!!!

EMEĞİNİZE SAĞLIK DOSTLAR :rendeer:
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
bir Gaziantepli olarak bu organizasyona katılamadım çok şey kaçırmışım
tebrikler Ali abi güzel orgnizasyon düzenlemişsin
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
bunlarda benden

bugün antepte hava bulutlu ama yağmursuzdu ortam çok uygundu,çam ağaçlarının altında bol oksijenli nefis bir kahvaltı yaptık antep mt ile,herşey çok güzel hazırlanmış ordaki herkes elinden gelen i eniyi şekilde hazırladı,ahenk ve uyum tamdı aydemir kardeşe ve emeği geçen her arkadaşa bu güzel gün için çok teşekkürler.

















[






sonra birlikte 50 km ilerde nizipe meşhur tatlıcı sabri ustaya gittik,ordada neşeli geçen bir sohbetten sonra antepliler baraja ben birecik ve urfaya doğru yola koyuldum.

sabri usta tatlılar muhteşemdi ellerine sağlık









 
Katılım
13 Eyl 2008
Mesajlar
70
Benim vekilim kardeşimdi. Eminim elinden geleni yapmıştır misafirlere. Güzel bir açılış olmuş. İnş daha nice organizasyonlara sağlıkla ve mutlulukla diyelim.
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
bu sevgi başka bişe helal arkadaşlar süpersiniz :rendeer:

istanbuldan sevgilerle:rendeer:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
:rendeer::rendeer:selam arkadaşlar herzamanki g.antep mt harika bir organizasyona daha imza attı :salut: çok istememe rağmen elde olmayan sebeplerden katılamadım katılan tüm arkaşlara ve emeği geçenlere teşekkür ediyorum bir g.antep gezisi borçlusu olarak selamlar iyi günler diliyorum:rendeer::rendeer:
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
İlk yorumu da ben yazıym bi antepli ve geziyi kaçırarak üzülen biri olaraktan. :cherry:
bir dahaki sefere inş
Allah muhabbetinizi bozmasın,Ümmet abi de orda ya ben hiçbişey demiyorum artık,şu meşhur Antepli Fevzi yi göremedim,çok güzel bi etkinlik olmuş,yüreğinize sağlık
:cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat:
teşekürler.
Çok güzel gezi olmuş, iyi gezmişsiniz. :cat:

Ağzı Motor Gibi - 2


Gaziantep MT Nizip Gezisi

eyvallah patron..:bounce::bounce:
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
elinize,emeğinize sağlık alicim.sen bu tür organizasyonların ustasısın.:cat::rendeer:

Teşekürler abi

İŞTE ÜLKEMİN GÜZELLİĞİ;

GÖKTE GÜNEŞ
YERDE IRMAK
SAĞIMIZDA ANADOLU
SOLUMUZDA AKDENİZ
ÖNÜMÜZDE GÜZEL İNSANLAR
ARKAMIZDA DOSTLAR...

YIKILMAZSIN SEVGİLİ ÜLKEM!!!

EMEĞİNİZE SAĞLIK DOSTLAR :rendeer:

eyvallah dost..

bir Gaziantepli olarak bu organizasyona katılamadım çok şey kaçırmışım
tebrikler Ali abi güzel orgnizasyon düzenlemişsin

teşekürler nihat ..
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
afiyet olsun gardaş evde yatıyorum dedik boşum dedik sen bensiz kahvaltı yapmışın sezon açmışın olmazki.:) ha 1de sizde sezondamı var bizde öyle 1şey yok. allah muhabbetinizi arttırsın. adanadan selamlar.:rendeer:
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
İŞTE ÜLKEMİN GÜZELLİĞİ;

GÖKTE GÜNEŞ
YERDE IRMAK
SAĞIMIZDA ANADOLU
SOLUMUZDA AKDENİZ
ÖNÜMÜZDE GÜZEL İNSANLAR
ARKAMIZDA DOSTLAR...

YIKILMAZSIN SEVGİLİ ÜLKEM!!!

EMEĞİNİZE SAĞLIK DOSTLAR :rendeer:

kvalyene sağlik dost :rendeer::rendeer:

bir Gaziantepli olarak bu organizasyona katılamadım çok şey kaçırmışım
tebrikler Ali abi güzel orgnizasyon düzenlemişsin

teşekürler nihat bu bir başlangiç daha :cat:

Benim vekilim kardeşimdi. Eminim elinden geleni yapmıştır misafirlere. Güzel bir açılış olmuş. İnş daha nice organizasyonlara sağlıkla ve mutlulukla diyelim.

allanına kurban senın güzel insan emın ol mustafa fazlasıyla yaptı hep beraber nıce organızasyonlara...
 
Katılım
22 Ağu 2008
Mesajlar
770
Eğlenceli bir gün yaşamışınız. Elinize sağlık güzel fotoğraflar
 
Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
753
yeni sezonun hepimiz için kazasız, belasız ve hayırlar içerisinde olur inşallah :)
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
bu sevgi başka bişe helal arkadaşlar süpersiniz :rendeer:

istanbuldan sevgilerle:rendeer:
Sevgiler bizden gürkan kardeşim...
:rendeer::rendeer:selam arkadaşlar herzamanki g.antep mt harika bir organizasyona daha imza attı :salut: çok istememe rağmen elde olmayan sebeplerden katılamadım katılan tüm arkaşlara ve emeği geçenlere teşekkür ediyorum bir g.antep gezisi borçlusu olarak selamlar iyi günler diliyorum:rendeer::rendeer:
teşekürler ahmet kardeşim ne zamandan beri görüşemiyoruz hiçmi urfaya yolun düşmüyor Gaziantep den selamlar..
Hay maşallah.

Bir ordu olmuşsunuz kahvaltıda.

Allah muhabbetinizi artırsın.

allah razı olsun hocam bir gün bir yerlerde karşilaşmak dilegi ile..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst