- Konu Yazar
- #1
Abiler arkadaşlarım merhabalar.Bu seferki sorunlarım rölanti deviri yükseldi birden bire.Normalde 1500 devirde jikle çekiliyken 3000 devirde çalışıyordu.Birden bire bu değişti şimdi ise 2000-2500 jikle çekili iken 4000-4500 devirde çalışıyor .Ayrıca yolda ilerlerken birden bire gaz takılı kalıyor gaza sonuna kadar basıyorum kesiciye girdikten sonra gazın takılı kalması geçiyor.Sizce sorun nerde ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:03 ----------
Hiç mi yardım edecek birisi yok ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:03 ----------
Hiç mi yardım edecek birisi yok ?