gaz kestiğimde gelen ses

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
561
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gaz kestiğimde gelen ses - 05-06-2011, 14:59
özellikle virajlı inişlerde gazdan elimi çektiğim zamanlarda çok sık değil ama bazen hani vites atarken ayırma tam oturmaz da tak diye hafif bi ses verir buna benzer bi ses geliyor sol orta ile arka arasından bi yerde tam tespit edemedim. motorda bi zorlanma veyahut başka bi sorun yok görünürde motor devrindeyken gaz açıkken de herhangi bir sorun yok sadece gaz kestiğim bazı zamanlarda çıkıyor bu ses.500 bakımında servise sordum, zincir ve dişliden kaynaklanıyordur zamanla geçer dedi ama sanki biraz artış bile var aynı sorunu yaşayan bi arkadaş varmı gerçi sorun mu onuda bilmiyorum ya

bu arada motor 2011 TVS Apache Rtr 150

şimdiden teşekkürler


Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/mt-...7-gaz-kestigimde-gelen-ses.html#ixzz1QtPthxBz
motorum şuan 2400 civarı ve hemen hemen düzeldi sayılır yada sese alıştım ben farketmiyorum artık:p

ciddi anlamda artık zincir kısmından öyle bir ses duymuyorum yüksek devirde motor freni yaptığımda artık tek duyduğum ses egzoz sesi:)
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
105
Hmm ozaman zincir rodajı tamamlandıktan sonra düzelecek demekki.Teşekkür ederim kazasız belasız iyi sürüşler dilerim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
561
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hmm ozaman zincir rodajı tamamlandıktan sonra düzelecek demekki.Teşekkür ederim kazasız belasız iyi sürüşler dilerim.

cümlemize kazasız belasız bol keyifli sürüşler inş
 
Katılım
18 Ocak 2011
Mesajlar
1,095
kardeşim sen bu yeni model apache'den memnun musun bende yukimi satıp almayı düşünüyorum bu yeni modellerden. birde kaça aldın ayıptır sorması bizim burada 3950 peşin fiyat veriyorlar plaka ruhsat hariç.
 
Katılım
17 Tem 2010
Mesajlar
85
valla anlamadım sıfır motor 50 km de daha boyle ses yapıyor

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:43 ----------

anakonda nerde oturuyorsun kı bu kadar fıyat cekıyorlar
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
561
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kardeşim sen bu yeni model apache'den memnun musun bende yukimi satıp almayı düşünüyorum bu yeni modellerden. birde kaça aldın ayıptır sorması bizim burada 3950 peşin fiyat veriyorlar plaka ruhsat hariç.


ben memnunum arkadaş yakıtı güzel gidişi güzel dengesi ve yol tutuşu güzel ama mümkünse orjinal lastiği değiştirmek gerekiyor ani firenlerde çok cabuk kitleniyor. vibrasyon var ama kesinlikle rahatsız edici düzeyde değil. motorumun trafiğe çıkışı haziranın 3 ü bugün temmuzun 3ü 1 ayda 2600 km yol yaptım
 
Katılım
17 Tem 2010
Mesajlar
85
ön dişli tarafında gelıyor motoru orta sehpaya al arkaya cevırınce ses yok one cevırınce ses yapıyor demı hıç elleme servısıne gıt goster derım garantılı değilmi zaten
 
Katılım
27 Eki 2011
Mesajlar
32
Arkadaşlar motordaki bir sorunu tespit etmek için tabi ki önce motoru görmek lazım. Şu anda okuyacaklarınız olası sorunların bir sıralaması olacak. 1. Zincir gevşemiş olabilir. zincir gergi aparatından ayarlanabilir. 2 zincirin kendisi gevşemiş olabilir o da ayarlanabilir zincir üstündeki ayar kısmından ya da zinciri değiştirin. 3 Zincir dişlisi aşınmış olabilir. 4 dişlinin teker göbeğinin içinde kalan o plastik kaplin denen takozlar işlevini yitirmiş olabilir. 5 Dandik bir motorunuz vardır HEMEN SATIN.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst