- Konu Yazar
- #1
Garsonluk yapmaya üniversitede okurken başlamıştım. Tabi o zamanlar part time olarak bu mesleği yapıyordum. Mezuniyetten sonra baktım atanma şansım yok bildiğim işe devam edeyim diyerek garsonluk yaptım. Bu sayede birçok büyükşehirde önemli tesislerde çalışma imkanı elde ettim. Hatta ünlülerle de fotoğraflarım oldu. Fakat evlenme hazırlığı yapmaya başlayınca yerleşeceğimiz yere yakın bir iş bulmam gerekti. Bu nedenle cvbenim sitesini denemeye karar verdim. İş ilanları konusunda daha önce hiç araştırma yapmamış benim için bile oldukça kolay ve hızlı sonuç veren bir süreç oldu. Kendime uygun birkaç işe CV gönderdim ve görüşmeye çağrıldım. Yarın ilk görüşmeme gideceğim. Ama olumlu olur mu bilmiyorum kısmet, eleman arayan varsa bana buradan lütfen ulaşın.