Garip bir yolculuk

Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Remzi senin bu yaptığını ancak Türkiye'de görürsün :p İyi kaçmışsın :mrgreen: Allah'tan yağmura yakalanmamışsın bu defa, iyi yönünden bak :) Sağsalim gittin ya gerisini boşver, seni tanıdığımıza çok sevindik her zaman kapımız açık sana kal sağlıcakla :rendeer: çüüsss :queen:
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Sahi bu sayfada vardi yahu...
Unuttum

Şu saatten sonra yok gezdim, yok yol yaptım, km yaptım..... Yok arkadaş bu başlığına altında yaşananları ve toplam km' yi gördükten sonra bitmiştir :)

En önemlisi kazasız belasız gelmiş olmanızdır,

"KAZASIZ SÜRÜŞLER"

Tesekkürler..
Kilometreler sorun degildi...
Ama bazen agliyacak durumdaydim wallahi...

Remzi harikasın.
O Yunanlı polisi dinleyip geri dönseydin,ehliyet çıkartmak için sana hakkımı helal etmezdim.
:)

O polisi dinleseydim daha birkac hafta Türkiyede kalicaktim yahu..
Kim bakicakti bana ozaman? :silent:
Anam babam yeteri kadar bakti zaten...
Utandim geri dönmeye wallahi..
Babamin bana diyecegi
Beceriksiz oglum

bu nasıl bir rakam öyle :) inşallah bir gün bize de kısmet olur, grup olarak buradan senin ziyaretine geliriz :) tanışmak kısmet olmadı, bende bir süredir yurt dışındayım ve 2 ay daha buradayım :pr:

Buyrun gelin yahu...
Ama sirayla gelin..
Hep birlikte degil..
Ev kücük.. :cherry:

Helal olsun diyorum başka birsey demiyorum :rendeer:

Ortalama kac km hızla gittin?

Valla hizim herzaman degisti..
Yeri geldi tam gaz..
Dül dül ün son KM/H si 210
Yeri geldi sakin sakin..
Ama geri dönüste cok yavas gittigimi Almanyaya girince anladim..
En yavas 160 km/h ve yanimdan arabalar vup vup geciyordu.. :silent:

Paşam onu bunu bilmem de sana tez elden güzel bir topcase ve depo üstü çanta lazım. bun ların hiçbiri başına gelmezdi olsa. Hele hele almanyadasın git louis e git polo ya al bi tane:)

Yahu motoru bozuyor o topcase ler... Hosuma gitmiyor...
Ama artik motorda birsey kaybetmiyecegim..
Yemin ettim bunun icin..
önemli seyler kaybedersem birdaha namerdim...
Harika bir ders oldu bu bana...

sonunda gezide bitmiş oldu (=

gelişin bir maceraydı dönüşün başka bir macera ne zaman çıksan yola bi olay var paso :D
yola senle çıkmak gerek esas (=

başımın üstünde yerin var ne zaman istersen gelebilirsin Remzi abi almanyaya sevgiler... ( coq var birde ama o zaten gelemiyor :p )

Ewet bitti sonuda bu gezi..
Sükür diyorum..
Yahu neyapican benimle..
Bukadar macera adami aglatacak duruma getiriyor... sen bunu daha bilmiyorsun sanirim..
Genc sin ögrenirsin... :cherry:

Remzi abi mükemmelsin,süpersin,harikasın vs.vs. bunlar bu gezi için kafi gelicek sözler değil...HELAL OLSUN diyicem...

Remzi abi,yunan polisinden kaçarken (aynandan arka tarafına baktınmı hiç):)

8971km....Burda motorunu bu km.'nin yarısı kadar kullanan direk satışa çıkarıyor:queen:

Birde italyanın yollarına hasta oldum,yanlız bariyelleri neden paslı onu anlıyamadım?aklıma şöyle birşey geldi,komik olabilir ve saçma (şimdi herifler öyle bir yol yapmışlarki yol hiç bozul mayınca,devlet oraya hiç uğramıyo,haliyle bariyeller paslanıyor)

Aynaya bakmakmi????
Walla SIKMADI aynaya bakmak..
Sunu bilki yollar heryerde harikaydi Türkiye haric...
Ama Türkiyede otobanlar da güzel..
Birkere ist-babaeski gittim otobandan..
Harikaydi..
Ama devlet yollari cok kötü..
Hele hele gece ve yagmurlu olursa...

Remzi abicim,ya senin babaeskili olduğunu bilsem kesin gelirdim ziyaretine tanışmış olurduk.Ben de Nadırlı Köyü'nde oturuyorum...
Yazını büyük bir keyifle ve heyecanla okudum başından ne olaylar geçmiş :cyclopsan
Yunan polisinden kaçış olayına bittim zaten :) Sağ salim evine dönmene sevindim inşallah Babaeski'ye tekrar geldiğinde tanışma fırsatımız da olur.Abicim sağlıcakla kal...

Birdahaki sefere kardesim...
Nadirlidan gectim gece yarisi büyük mandiradan gelirken...
3 motorduk..
Ama beni ekti adiler ... :pale:
Adamlar ölümüne gidiyordu o kötü yollarda gece yarisi...:cherry:

bu gezi ve yazılar mt nin favori gezisi olur bence çok güzel ve maceralı

Danke..
Bana yetti maceralar.. :)


Danke Engin

Güzel gezi Remzi abi eğlenceli olmuş .:rendeer:Seninle tanışmak sohbet etmek güzeldi.İstanbul trafiğinede hemen alıştın zaten. İnşallah bir dahaki gelişindede görüşürüz. :rendeer:Bu arada bizim fotolar nerde onlarıda atsaydın keşke.:)

Yahu hala güzel gezi diyorsunya cildiricam... :p
Sizleride tanimak güzeldi Korkut..
Hersey icin yeniden tesekkürler...
Senin, Mete nin ve Temel in arkasindan giderken size az küfür etmedim bunuda bilesiniz... :cherry:

Helal Helal Bunu Ancak Damarlarında Türk Kanı Dolaşan Biri Yapar Soluk Soluğa Okudum Başarılarınızın Devamını Diliyorum :)

Artik birsey basarmak istemiyorum... :p

Tam anlamı ile maceralı bir gezi.. İlk dakikada cep telefonu ve daha sonra pasaport ve diğerleri.. Bu duyguyu o kadar iyi bilirim ki.. Bir defa Antalya dan Fethiye motosiklet festivaline gitmiştim. Orada cüzdanımı çarpmışlardı. Kendimi bir anda yaban ellerde öylesine gariip hissetmiştim ki dokunsalar ağlayacaktım.. İçimden habire kendime kızıp durmuştum.. Ama işler yoluna girince insan o durumuna gülümsüyor... Hele dönüşte yunan sınırında gazlayıp kaçışınız.. Takdire şayan.. Daha nice kazasız gezilere..

Hele hele yurt disinda birsey kaybederseniz cok daha kötü...
Geri dönüste Bundesrepublik Deutscland(Almanya) yazdiginda ben okadar mutluydumki anlatamam...
Ama artik birsey kaybetmiyecegim motorda.. Bu kesin...

Remzi senin bu yaptığını ancak Türkiye'de görürsün :p İyi kaçmışsın :mrgreen: Allah'tan yağmura yakalanmamışsın bu defa, iyi yönünden bak :) Sağsalim gittin ya gerisini boşver, seni tanıdığımıza çok sevindik her zaman kapımız açık sana kal sağlıcakla :rendeer: çüüsss :queen:

Yahu siz iyi kacmissin deyip geciyorsunuz...:cherry:
Benim yusuf yusuf halimi bir düsünsenize....
Sanki bir simit caldim ve kaciyorum..
Okadar kolay geliyor sizlere... :queen:
Yakalasalar oyucaklar beni....
Gümrük kapisindan kaciyorum yahu..

Sizleri tanidigima bende cok sevindim bunlari biliyorsun..
Sahi sunuda arada belirteyim..
Emre nin o depo üstü aldigi aparat bende cok ise yaramiyor...
Degistirmem gerek...
Sadece saatleri cekiyor bende o meret.. Dün denedim.. :cherry:

Hepinizi seviyorum....
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çıktığımız gezide sen de emniyet şeridinde çantanı unutmuştum Bursa otobanında. Sonra ters yönde 4 km gidip fellik fellik çanta aramıştık. HAtırlatayım dedim :)

kanka sorma o başka maceraydı bursa otobanında 150 160 km hızla 5 6 km ters yöne gittim bu bence bir ilkdir bursa otobanı için:cherry:
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
kanka sorma o başka maceraydı bursa otobanında 150 160 km hızla 5 6 km ters yöne gittim bu bence bir ilkdir bursa otobanı için:cherry:

Yahu ciddi ciddi ters yönde gittiniz yani...
Hemde bu süratle????:queen:
Tüh allah belanizi versin....:cherry:
Bunu burada yapamassiniz emin olun...
Ezerler adami...
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yahu siz iyi kacmissin deyip geciyorsunuz...:cherry:
Benim yusuf yusuf halimi bir düsünsenize....
Sanki bir simit caldim ve kaciyorum..
Okadar kolay geliyor sizlere... :queen:
Yakalasalar oyucaklar beni....
Gümrük kapisindan kaciyorum yahu..

Sizleri tanidigima bende cok sevindim bunlari biliyorsun..
Sahi sunuda arada belirteyim..
Emre nin o depo üstü aldigi aparat bende cok ise yaramiyor...
Degistirmem gerek...
Sadece saatleri cekiyor bende o meret.. Dün denedim.. :cherry:

Hepinizi seviyorum....

Yaa demek sende işe yaramadı :pale: Neyse sen sana yarayanını seç Emre'ye bildir sana göndersin :)
 
Katılım
29 May 2009
Mesajlar
115
sizi gercekten tbrk edıorm tum zorluklara ınatla gogus germısınz ve buyul cesaret sadece resımlere bakıodum ama yurt dısından geldınızı gorunce okudum okumayı pek sewmmde gercekdende zewkle okudum paylasım ıcın tskler..
 
Katılım
27 May 2009
Mesajlar
10
Birgün bende yurt dışına çıkacak olursam motorla pasaport felan kasten atıcam heycanlı oluyomuş böyle.. :D
 
Katılım
10 Tem 2010
Mesajlar
10
çok güzel ve heycanlıymış... sağa sağlim gelmişsin inşallah sağa sağlim gidersin gidişteki maceralarınıda bekliyoruz.... :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:14 ----------

Birgün bende yurt dışına çıkacak olursam motorla pasaport felan kasten atıcam heycanlı oluyomuş böyle.. :D

iyiymiş hehe :)
 
Katılım
23 Mar 2010
Mesajlar
476
Çok güzel ve maceralı bir yolculukmuş. Ben yağmur bulutlarının manik depresif olduğunu düşünüyorum. Manik dönemlerinde söyle bi serpiştirip tekrar güneşi gösteriyorlar, depresif dönemlerinde ise bir türlü açmıyorlar manyak gibi peşinden geliyorlar. Sen de depresyona gir kafayı ye onlar gibi hisset istiyorlar. Bulutlara doğru bir kaç doz prozac fırlatsak kesin dağılırlar eminim. Bilimsel tespit bi kere.

Yazıların ve fotoğraflar için tekrar teşekkürler.
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Yaa demek sende işe yaramadı :pale: Neyse sen sana yarayanını seç Emre'ye bildir sana göndersin :)

Evet bende pek ise yaramadi..
Biraz degisiklikler yapmam gerek..
Sorun degil..

sizi gercekten tbrk edıorm tum zorluklara ınatla gogus germısınz ve buyul cesaret sadece resımlere bakıodum ama yurt dısından geldınızı gorunce okudum okumayı pek sewmmde gercekdende zewkle okudum paylasım ıcın tskler..

Tesekkürler hosunuza gittigi icin..

Birgün bende yurt dışına çıkacak olursam motorla pasaport felan kasten atıcam heycanlı oluyomuş böyle.. :D

Sakin böyle bir delilik yapmayin... :queen:
Heyecanli oldugu gercek ama insanin cok kere aglayasi geliyor..

çok güzel ve heycanlıymış... sağa sağlim gelmişsin inşallah sağa sağlim gidersin gidişteki maceralarınıda bekliyoruz.... :)


Yahu tam okusaydin topic i geri dönmüs oldugumuda görürdün...
Birdaha göz at :)

Çok güzel ve maceralı bir yolculukmuş. Ben yağmur bulutlarının manik depresif olduğunu düşünüyorum. Manik dönemlerinde söyle bi serpiştirip tekrar güneşi gösteriyorlar, depresif dönemlerinde ise bir türlü açmıyorlar manyak gibi peşinden geliyorlar. Sen de depresyona gir kafayı ye onlar gibi hisset istiyorlar. Bulutlara doğru bir kaç doz prozac fırlatsak kesin dağılırlar eminim. Bilimsel tespit bi kere.

Yazıların ve fotoğraflar için tekrar teşekkürler.

Keske bunlari daha önce bilseydim...:cherry:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Ulem Remzi;
seni gorunce aklima geldi.
ben hala cep telefonunu degistirmedim.
Yarin gidip degistireyim sunu.:cherry:

Ben de diyorum bir suredir nedir bu huzur bu dinginlik?!!!:p
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Ulem Remzi;
seni gorunce aklima geldi.
ben hala cep telefonunu degistirmedim.
Yarin gidip degistireyim sunu.:cherry:

Ben de diyorum bir suredir nedir bu huzur bu dinginlik?!!!:p

Yani simdi seni cok rahatsiz ediyorummu demek istiyorsun???? :queen:
Bir bucuk haftadir degistirmedin yani? :silent:
Walla haksizda degilsin..
Telefon yokmu kafan rahat...
Eskiden ne güzeldi yahu..
Kimse bulamiyordu seni.
Simdi öylemi???
Neredesin, neden telefona cikmiyorsun???
Ülem rahat birakin yaaaaaaaaaaaaaa...
Yolculukta kafam okadar rahattiki..
Kimse ulasamiyordu bana...
Oh beeeeeeee :cherry::cherry:
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Ne ettin sen remzi dayı.Pardon abi. :p
Okurken heyecanlandım vallahi ellerine sağlık. :)
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Ne ettin sen remzi dayı.Pardon abi. :p
Okurken heyecanlandım vallahi ellerine sağlık. :)

Tesekkürler...
Siz heyecanlanin...:)
Ben agliyacak durumdaydim kac kere...
Ama simdi gülümsüyorum geriye bakinca..
Birdaha yasamak istermiyim böyle birsey????
KESINLIKLEEEEEEEE
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Tesekkürler...
Siz heyecanlanin...:)
Ben agliyacak durumdaydim kac kere...
Ama simdi gülümsüyorum geriye bakinca..
Birdaha yasamak istermiyim böyle birsey????
KESINLIKLEEEEEEEE

Sen Fransa'ya ya arabayla gel, ya da ben gelip alayim seni.:p
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Sen Fransa'ya ya arabayla gel, ya da ben gelip alayim seni.:p

Ay simdi ölücem gülmekten...
Sen gel al desem ayip olacak sana...
En iyisi ben bizim inekle sey yani Ayhan la bakarim caresine..
Hava kötü olursa bakariz bir arabaya..
Arabanin gözünü seveyim...
Motor kadar güzel degil ama bari birseyler kaybetmiyorsun orada burada... :p
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Ay simdi ölücem gülmekten...
Sen gel al desem ayip olacak sana...
En iyisi ben bizim inekle sey yani Ayhan la bakarim caresine..
Hava kötü olursa bakariz bir arabaya..
Arabanin gözünü seveyim...
Motor kadar güzel degil ama bari birseyler kaybetmiyorsun orada burada... :p

Saka bir yana ben simdiden hazirliklara baslayayim.
Burasi ana baba gunu olacak.
Dunyanin her tarafindan geliyorlar.:)
Bakalim nasil basa çikacam?
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Saka bir yana ben simdiden hazirliklara baslayayim.
Burasi ana baba gunu olacak.
Dunyanin her tarafindan geliyorlar.:)
Bakalim nasil basa çikacam?

Yahu okadar kafana takma..
Sen Ayhan ve bana yatacak yer bul yeter..
Cünki ben yolda cadiri kaybedicem..
Öyle bir his var icimde...:queen:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Yahu siz iyi kacmissin deyip geciyorsunuz...:cherry:
Benim yusuf yusuf halimi bir düsünsenize....
Sanki bir simit caldim ve kaciyorum..
Okadar kolay geliyor sizlere... :queen:
Yakalasalar oyucaklar beni....
Gümrük kapisindan kaciyorum yahu..

Sizleri tanidigima bende cok sevindim bunlari biliyorsun..
Sahi sunuda arada belirteyim..
Emre nin o depo üstü aldigi aparat bende cok ise yaramiyor...
Degistirmem gerek...
Sadece saatleri cekiyor bende o meret.. Dün denedim.. :cherry:

Hepinizi seviyorum....

Vallahi helal olsun Remzi tam Türk işi, adrenalin manyağı olmuşsundur kesin; Yunan polisine bir de hareket çekerdim ama ben senin yerinde olsam gazlayıp giderken.:queen: Zaten tahminimce en çabuk geçtiğin ülke Yunanistan olmuştur dönüş yolunda.:mrgreen:

Bu arada, o aparat çok pahalı birşey biliyorsun, ne yap et uydur.:p
Şaka bir yana, sadece kadranları çekiyorsa belki fotoğraf makinesi yerine objektifi daha yüksekte olan bir kamera ile sorun yaşamazsın. Titreşim pek yok ama di mi?
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Vallahi helal olsun Remzi tam Türk işi, adrenalin manyağı olmuşsundur kesin; Yunan polisine bir de hareket çekerdim ama ben senin yerinde olsam gazlayıp giderken.:queen: Zaten tahminimce en çabuk geçtiğin ülke Yunanistan olmuştur dönüş yolunda.:mrgreen:

Bu arada, o aparat çok pahalı birşey biliyorsun, ne yap et uydur.:p
Şaka bir yana, sadece kadranları çekiyorsa belki fotoğraf makinesi yerine objektifi daha yüksekte olan bir kamera ile sorun yaşamazsın. Titreşim pek yok ama di mi?

Walla Emre cim hareket falan cekicek durumda degildim o an...
Otobana bakiyorum kacsammi kacmasammi diye kararsizim..
Gazlasam yakalarsalar ne olucak halim????:silent:
Gazlamasam geri dönüp motor ehliyetli birini bulmam gerek.. Ayni zamanda pasaportlu ve vizeli biride ama.. :silent: Karmakarisik bir is yani...
Yani kactimya siz bana sorun.. :bounce:

Ewet o aparat benim yari iznimi yedi... :)
Bu aparati almasaydim daha 4 hafta izin yapabilirdim diye düsünüyorum.. :cherry:
Bende böyle bir görüntü cikiyor..
Yukardaki platte yi yukari kaldirmam gerek...

[YT]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/8kImCpsikk8&hl=de&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/8kImCpsikk8&hl=de&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/YT]

http://www.youtube.com/watch?v=8kImCpsikk8
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst