Remzi abi mükemmelsin,süpersin,harikasın vs.vs. bunlar bu gezi için kafi gelicek sözler değil...HELAL OLSUN diyicem...
Remzi abi,yunan polisinden kaçarken (aynandan arka tarafına baktınmı hiç)
8971km....Burda motorunu bu km.'nin yarısı kadar kullanan direk satışa çıkarıyor:queen:
Birde italyanın yollarına hasta oldum,yanlız bariyelleri neden paslı onu anlıyamadım?aklıma şöyle birşey geldi,komik olabilir ve saçma (şimdi herifler öyle bir yol yapmışlarki yol hiç bozul mayınca,devlet oraya hiç uğramıyo,haliyle bariyeller paslanıyor)