Garip bir yolculuk

Katılım
13 Ocak 2010
Mesajlar
899
Kaçış bölümünü zevkle okudum :mrgreen: neysei yunanistandan çıkarken sorun yaşamamışsın :) Çok güzel bi gezi olmuş canım acayip çekti.. devamını bekliyoruz böyle güzel gezi yazılarıyla :)
 
Katılım
18 Ağu 2009
Mesajlar
351
Hem gezi hem anlatım süper ötesi;ağzım açık okudum sonuna kadar...Tebrikler...
Bu arada Mozilla kullanıyorum, fotoların açılmasında problem oluyor. Bazı fotoları tam açmıyor; nasıl çözebilirim?
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
yunanlılara bak. bizim ülkeye yunanlı gelse başımızın üstünde taşırız yeminle. artık misafirperverliğimizdenmi yoksa salaklığımızdanmı bilemicem. (aynı yurovizyonda yunanlara, rumlara, ermenilere puanları saçıp, onlardan babayı almak gibi)
 
Katılım
21 Haz 2010
Mesajlar
775
Güzel ve maceralı bi gezi olmuş motorla yurt dışına çıkmak benimde aklımda war ama bende dil yok onun için tırsıyorum :)
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Yahu hanginize cevap yazayim simdi..
Yattim kalktim ise gittim birsürü cevap.
Hosunuza gittigine sevindim..
Ama siz okudunuz helel olsun kacmissin falan demissiniz..
Benim popom yusuf yusuf yapiyordu yunanistanda..
Yakalasalardi oyacaklardi beni.. :):):)
Bunu ben nasil yaptim ben bile hala anlamis degilim yemin ederim...

Remzi az önce yunan gümrügünden mail geldi."O çakma rosssi'nin ev adresini verin kendisiyle yarım kalan ufak bi hesabımız var" diyorlar. Ne dersin verelim mi:mrgreen:

Kaçma konusunda cesaretine hayran kaldım. Adamlar seni bi yakalasa varyaaa...:cherry:
Süper gezi olmuş. Paylaşım için tşk.:cat:

Aman birsey vereyim demeyin yunan polis ine..
Beni yakalasaydilar sanirim birkac gün kotes e tikarlardi... :salut:
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
1,610
Şu saatten sonra yok gezdim, yok yol yaptım, km yaptım..... Yok arkadaş bu başlığına altında yaşananları ve toplam km' yi gördükten sonra bitmiştir :)

En önemlisi kazasız belasız gelmiş olmanızdır,

"KAZASIZ SÜRÜŞLER"
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Remzi harikasın.
O Yunanlı polisi dinleyip geri dönseydin,ehliyet çıkartmak için sana hakkımı helal etmezdim.
:)
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Helal olsun diyorum başka birsey demiyorum :rendeer:

Ortalama kac km hızla gittin?
 
Katılım
12 Şub 2008
Mesajlar
67
Paşam onu bunu bilmem de sana tez elden güzel bir topcase ve depo üstü çanta lazım. bun ların hiçbiri başına gelmezdi olsa. Hele hele almanyadasın git louis e git polo ya al bi tane:)
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
sonunda gezide bitmiş oldu (=

gelişin bir maceraydı dönüşün başka bir macera ne zaman çıksan yola bi olay var paso :D
yola senle çıkmak gerek esas (=

başımın üstünde yerin var ne zaman istersen gelebilirsin Remzi abi almanyaya sevgiler... ( coq var birde ama o zaten gelemiyor :p )
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Remzi abi mükemmelsin,süpersin,harikasın vs.vs. bunlar bu gezi için kafi gelicek sözler değil...HELAL OLSUN diyicem...

Remzi abi,yunan polisinden kaçarken (aynandan arka tarafına baktınmı hiç):)

8971km....Burda motorunu bu km.'nin yarısı kadar kullanan direk satışa çıkarıyor:queen:

Birde italyanın yollarına hasta oldum,yanlız bariyelleri neden paslı onu anlıyamadım?aklıma şöyle birşey geldi,komik olabilir ve saçma (şimdi herifler öyle bir yol yapmışlarki yol hiç bozul mayınca,devlet oraya hiç uğramıyo,haliyle bariyeller paslanıyor)
 
Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
71
Remzi abicim,ya senin babaeskili olduğunu bilsem kesin gelirdim ziyaretine tanışmış olurduk.Ben de Nadırlı Köyü'nde oturuyorum...
Yazını büyük bir keyifle ve heyecanla okudum başından ne olaylar geçmiş :cyclopsan
Yunan polisinden kaçış olayına bittim zaten :) Sağ salim evine dönmene sevindim inşallah Babaeski'ye tekrar geldiğinde tanışma fırsatımız da olur.Abicim sağlıcakla kal...
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu gezi ve yazılar mt nin favori gezisi olur bence çok güzel ve maceralı
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Güzel gezi Remzi abi eğlenceli olmuş .:rendeer:Seninle tanışmak sohbet etmek güzeldi.İstanbul trafiğinede hemen alıştın zaten. İnşallah bir dahaki gelişindede görüşürüz. :rendeer:Bu arada bizim fotolar nerde onlarıda atsaydın keşke.:)
 
Katılım
7 Ağu 2008
Mesajlar
328
Helal Helal Bunu Ancak Damarlarında Türk Kanı Dolaşan Biri Yapar Soluk Soluğa Okudum Başarılarınızın Devamını Diliyorum :)
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
1,071
Tam anlamı ile maceralı bir gezi.. İlk dakikada cep telefonu ve daha sonra pasaport ve diğerleri.. Bu duyguyu o kadar iyi bilirim ki.. Bir defa Antalya dan Fethiye motosiklet festivaline gitmiştim. Orada cüzdanımı çarpmışlardı. Kendimi bir anda yaban ellerde öylesine gariip hissetmiştim ki dokunsalar ağlayacaktım.. İçimden habire kendime kızıp durmuştum.. Ama işler yoluna girince insan o durumuna gülümsüyor... Hele dönüşte yunan sınırında gazlayıp kaçışınız.. Takdire şayan.. Daha nice kazasız gezilere..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst