Tex güneş vizörlü kask 100 liradan 80 liraya düştü diyor.Daha bugün bir mağazada aynı kaskı 80 liraya gördüm.Motomax'a hayırlı işler diliyorum.Çok güzel bir satış taktiği hakikaten, tebrik ediyorum.
Bazı sezon sonu malların cüceler için ve 2.20 metre boyunda 150 kg ağırlığındaki insanlar için yapılmış bedenlerinde indirim var hakikaten.Bu tariflere uyuyorsanız yaşadınız.Hiç kaçırmayın.Geri kalan malların çoğunluğu zaten ya asıl fiyatı yada kazıktan normale çekilmiş fiyatlar.Bende "xl ile xxl arasında ne kadar fark olabilir ki?" diyerekten bir ürün almıştım, fil için yapılmış bir ürün geldi.Çerçeveletip duvara asmayı düşünüyorum.Soran olursa "Afrika'da vurduğum fil giyiyordu bunu" diyecem.