Garajjda %70 + %70 'e varan extra indirimler.

Katılım
8 Nis 2006
Mesajlar
170
Şu an için motosikletim yok ama artık kaskımı yenilemeyi düşünürken Scorpion exo 400 ilaç gibi geldi. :)
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
418
motomax garajdan ürünler yayınlandığı an 4ürün aldım motomax ın satış felsefesinide çok iyi bildiğimden aradım elinizde bunlar varmı bakın siparişini veriyorum sitede var gözüküyor baktılar ve var dediler 7 8 gün beni oyaladılar sonra aldıklarımın hiç birinin olmadığını söylediler tamamen müşteri memnuniyeti sıfır birşeyi yapıyorsanız arkasında durabilcekseniz yapın , bilerek ürünleri olmasa bile uzun süre stokta tutuyolar ürün olmayınca iade yerine size başka birşey verelim i sunmak için stratejileri bu
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
1,149
Tex güneş vizörlü kask 100 liradan 80 liraya düştü diyor.Daha bugün bir mağazada aynı kaskı 80 liraya gördüm.Motomax'a hayırlı işler diliyorum.Çok güzel bir satış taktiği hakikaten, tebrik ediyorum.

Bazı sezon sonu malların cüceler için ve 2.20 metre boyunda 150 kg ağırlığındaki insanlar için yapılmış bedenlerinde indirim var hakikaten.Bu tariflere uyuyorsanız yaşadınız.Hiç kaçırmayın.Geri kalan malların çoğunluğu zaten ya asıl fiyatı yada kazıktan normale çekilmiş fiyatlar.Bende "xl ile xxl arasında ne kadar fark olabilir ki?" diyerekten bir ürün almıştım, fil için yapılmış bir ürün geldi.Çerçeveletip duvara asmayı düşünüyorum.Soran olursa "Afrika'da vurduğum fil giyiyordu bunu" diyecem.
 
Katılım
31 Eki 2009
Mesajlar
476
ben montla kask almayı düşünüyorum, lakin yerinde görüp denemek istiyorum, ürünler mağazalarda bulunmuyormuş galiba, nerede bu ürünler membaına gidip denemek istiyorum :mrgreen:
 
Katılım
18 Ağu 2009
Mesajlar
351
ben montla kask almayı düşünüyorum, lakin yerinde görüp denemek istiyorum, ürünler mağazalarda bulunmuyormuş galiba, nerede bu ürünler membaına gidip denemek istiyorum :mrgreen:
Membaına gidip denemek mümkün değilmiş, sordum. Merkezde imiş garaj ürünleri, merkez neresi ben bir gideyim diye tekrar sordum, mırın kırın etti karşıdaki, olmaz v.s dedi:pr:
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
976
internet sitesinden hiç alışveriş yapmadım; ama hasanpaşa mağazalarından alışveriş yapıyorum. çok uygun fiyata bot almıştım, geçen hafta da yazlık fileli mont aldım. ürün kalitesine göre fiyatları gerçekten uygun. beden-numara sorunu da olmadı. Belki %70 değildir ama gerçekten indirim yapıyorlar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben bu magazadan NZI spyder ııı R kask aldım 199 liraya... aynı ürün avrupada 299 ila 495 euro arasında.Motomax a teşekkürler..tek kelimeyle mükemmel bi kask...
 
Katılım
30 Haz 2010
Mesajlar
187
100 tl lik bir ürüne %70 + %70 indirim uygulayınca 9 tl oluyor fiyatı :p:p
 
Katılım
22 Tem 2009
Mesajlar
195
motomax garajdan ürünler yayınlandığı an 4ürün aldım motomax ın satış felsefesinide çok iyi bildiğimden aradım elinizde bunlar varmı bakın siparişini veriyorum sitede var gözüküyor baktılar ve var dediler 7 8 gün beni oyaladılar sonra aldıklarımın hiç birinin olmadığını söylediler tamamen müşteri memnuniyeti sıfır birşeyi yapıyorsanız arkasında durabilcekseniz yapın , bilerek ürünleri olmasa bile uzun süre stokta tutuyolar ürün olmayınca iade yerine size başka birşey verelim i sunmak için stratejileri bu

bana da aynısını yaptılar alışverişi yaparken stokta var gozukuodu 1 gun sonra arayıp elimizde yok dediler siparişi iptal ettiler. Guvenilmez bir işyeri bi daha kesinlikle alısveriş yapmayı düşünmüyorum motomaxtan.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Tem 2010
Mesajlar
107
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bazı ürünlerde 700 - 800 lira indirim var. Bu firmanın patronu alzaymır olsa bu kadar indirim yapmaz valla bu işte bir terslik var bencede
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
fiyatları200tl şişirip 250 tl indirim yaparlarsa bi terslik yok bence
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst