Garajjda %70 + %70 'e varan extra indirimler.

Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Motomax indirim mağazası, internet sayfasında Garajj adında seri sonu ve ekstra indirimli ürünlerini satışa çıkarttı. Garajj ürünleri sadece internet sitesinde satılmaktadır. Bu ürünlerden arızalı çıkanlar dışında iade ve değişim yapılamamaktadır. Garajj ürünleri sadece internetten satılmaktadır, mağazalarda bu ürünler bulunmaz. Garajj ürünleri, fiyat avantajı sağlayabilmek için seri sonu ve avantajlı ürünlerden oluşmaktadır.

MOTOMAX GARAJJ ÜRÜNLERİ

garajj.jpg
 

Ekli dosyalar

  • motomaxgaraj.jpg
    motomaxgaraj.jpg
    23 KB · Görüntüleme: 7,841
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
ben aldım birtane scorpion exo400 100 liraya. iyi oldu

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:03 ----------

dscf0752.jpg
 
Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
658
Baktığım Ürünlerin %90'ında Şu İbare Vardı ; Stok Durumu : Ürün Stoklarımızda Yok
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaw gidin yaw ürün arıyoz bakıyoz siteye var gidiyoz magzaya yok..varsada numara yok ama genllikle var gözüken ürünler gittigimizde olmuyo..yok aga balon bu indirimler
 
Katılım
18 Ağu 2009
Mesajlar
351
Bu ürünlerin değişimi ve iadesi sorunlu! Satılan ürünü kesinlikle geri almıyorlarmış, değişimde de aynı üründen varsa değişim yapıyorlarmış...İlginç yani, mont alsak mesela üzerimize olmadığında,küçük/büyük old. v.s varsa başka beden gönderiyorlar, yoksa ürün elinizde patlıyor!
 
Katılım
3 Kas 2008
Mesajlar
214
2 ay önce motomax'tan 125 liraya aldığım bering yazlık eldivenin fiyatı 115 liraya düşmüş. görsellerde vurgulandığı gibi % 70 + % 70 indirim gerçekçi değil...
 
Katılım
31 Mar 2004
Mesajlar
213
motomax bence sanal fiyatlar uyguluyo balon bence :farao:

Sanal fiyatlar olduğunu düşünmüyorum indirimde olan ürünlere dikkat ederseniz serisi bitmiş elde kalmış ürünler. Uzun süre satılamayacak XL XXXXL gibi bedenler. Biraz rafları temizlemek adına , biraz reklam olması amacıyla maliyetinin altında bir fiyattan satışa sundu bazı ürünlerini sanırım.

Takip ettiğim bir kaç ürün vardı , durumum müsait olmadığı için alamadım üzülerek satılmalarını seyrettim. Arada sırada forumlarda indirim ilanlarına rastayınca bir heves yine girip bakıyorum siteye sanki çok alabilecekmişim gibi :)

En azından stoğu kalmayan garaj ürünlerini , garaj bölümünden çıkarsalar daha şık olacak , yukarıdaki menüden stokta olmayanları gösterme kısmını farkedene kadar hep bir umutla tüm ürünleri gezdim :)
 
Katılım
6 Mar 2010
Mesajlar
108
valla zamanında alallanları ıyı opmusler bukadar kar la mal satılırmı. illakı bu malların fiyatları dustu die zararına satılmıyor . 1000 TL lik ürünler 200 TL altına düşmüşse ben burdan birdaa alış veriş yapmam .
 
Katılım
27 Şub 2010
Mesajlar
200
bune yahu yüzde 70 birdaha yüzde yetmiş resmen soygun:silent::farao::pr:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla zamanında alallanları ıyı opmusler bukadar kar la mal satılırmı. illakı bu malların fiyatları dustu die zararına satılmıyor . 1000 TL lik ürünler 200 TL altına düşmüşse ben burdan birdaa alış veriş yapmam .

Belki doğru düşünüyorsun ama burası için geçerli değil. Mesela Scorpion exo 400 dmz kaskın fiyatına yurtdışında bikaç siteden baktım yaklaşık 300 TL civarı. Yani vergi vs. Türkiye'de 350-400 TL'ye satılması gayet normal. Motomax şuanda bu kaskı 100 TL'ye satıyor ve bu sadece 2 modeli için geçerli. Normal fiyatı 340 TL görünüyor ama garaj indiriminden önce 200 TL'ye satılıyormuş. Yani şimdiye kadar kazıklanmışız diye düşünmemek lazım.
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
milleti resmen soyup soğana çevirmişler demekki yazık şimdi hiç kimse bu malları gerçekten zararına sattığını söylemesin böyle büyük bir firma zararına satış yapmaz ha ne olur aldığı fiyata maliyetine satar o ayrı ama zararına satmaz milleti soymuşlar resmen ya yazık çok yazık
 

aya

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,155
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
%70 artı %70 nasıl bir indirim şeklidir? yani 100 liralık ürün önce 30 liraya düşüyor, sonra onu da %70 indirip 18 liraya satmaları gerekmiyor mu?

sitede bir üründe : 100'den düştü, şu anki fiyatı 79.90
bir başka üründe : 1000'den düştü, şu anki fiyatı 199.9
yine bir üründe : 40'dan düştü, şu anki fiyatı 9.90 görüyorum.

bunların bir çoğu %70'in yanına bile yaklaşmıyor, bir kısmıda, ilan edilenden de daha indirimli görünüyor.

nasıl bir hesap kitap bu? ben mi anlamadım yoksa genel olarak mı anlamsız?
 

MkD

Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
767
exo 400 için şöyle bir açıklama getirebilirim
339 lirayamı neymiş bu kask 2yüz küsür indirmişler %70 ve şuan onuda indirmiş 99 lira yapmışlar
 
Katılım
23 Haz 2009
Mesajlar
383
%70 + %70'e varanekstra indirimler.

motomax sayesinde yüzümüz ürün gördü, yurtdışı siteleri taramaya bile gerek kalmadı. devamını diliyorum.
 

MkD

Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
767
indirim oranlarına kafayı takmamak lazım şuan için bir ihtiyaç varsa ucuz yollu görmek en iyisi :mrgreen:
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
bot alacaktım ne kendi var ne numarası ihtiyaçta vardı hani , stokta olaydı % 70 filan hesaplamadan dalardım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst