Gar, Gış,Gıyamet gezisi

Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Dün bayağı kar yağdı Ardeşen'e. Bu gün baktım hava güneşli gibi, az az da kar serpiyo. Ayder yollarını keşif için yola çıktım.çok süper manzaralar vardı. işte son durumlar:

ARdeşen'de hava açıktı.







çayların üstü karla kaplı, güzel bir manzara















Taş kemer köprü de beyazlara bürünmüş


































































































Bu fotoğraf çok hoşuma gitti ama bana pahalıya mal oldu. oranın köpeği havlayarak üstüme geldi, hırladı, sataştı, havladı, ne yapsam uzaklaşmadı. motora gittim yavaş yavaş, yine peşimde. kornaya uzun uzadıya bastım, içerdekiler duydu ve aldılar köpeklerini. ısırmadı ama bayağı korkuttu beni:p







Burdan sonra teker patenaj çekiyor sürekli. halbuki bir kaç yüz metre sonra Ayder var. ama malesef.zaten de yoğun kar yağışı başlıyor ve ben tın tın tın geri dönüyorum buradan:pr:



















inerken güzel manzaralar dek geldi








 

Frx

Katılım
21 Tem 2011
Mesajlar
34
Büyük cesaret üstad yaşıyor olmana şaşırdım :) çok güzel bir gezi olmuşa benziyor :)
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Vallahi size maşallah demekten başka dicek bir şey yok:) Allah kaza bela vermesin. Her zaman ki gibi çok güzel manzaralı bir gezi yapmışsınız. Selamlar...
 
Katılım
29 Nis 2009
Mesajlar
789
Abi senin motor baya kahır cekiçek bi motor heralde bi cross alcak olursam ramzey düşünürüm... tekerin düz bassın...
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Fusuy hocadır bunun adı
Ne kar dinler ne de kadı
İki teker sevdası bu
Şeytan bunun neresinde
 
Katılım
12 Kas 2007
Mesajlar
414
çok güze l fotoraflar manzara mükemmel neresi acaba tam olarak burası
 
Katılım
15 Eki 2011
Mesajlar
165
helal fusuy. çok güzel bir gezi olmuş. ayderin fotoğraflarını da görebilseydik çok iyi olurdu. özlemişim oraları. birdahakine Ayderin fotoğraflarınıda isterim :)
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Güzel bir keşif gezisi olmuş.:cat:
Tebrikler.:wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
1,782
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok güzel açılar yakalanmış..tebrikler..ama ne yapıyoruz? kafa dengi bir arkadaşla yapalım bu gezileri çünkü ben bu geziyi yapanı merak ettim açıkçası..
 
Katılım
8 Eyl 2010
Mesajlar
332
kulağımda karmate dinlerken konuna rastgeldım sevgili yusuf :)
varya 10 numara ya mükemmelsin fotolar da mükemmel...
artık sana bi ktm alalım mt olarak para toplayıp:queen: hakedıyosun kardesim vallahi her gezin ayrı bi güzel sen başka bi yerede taşınma bence:D
karadeniz tam senlik yerler...
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Fusuy hocadır bunun adı
Ne kar dinler ne de kadı
İki teker sevdası bu
Şeytan bunun neresinde

abi süpersin ya.:cat: çok hoş bi dönüştürme olmuş.zihnine sağlık.

Sinka251
burası Ayder yaylası yolu, Rizenin Çamlıhemşin ilçesine bağlı.
Sedar60, Aydere 200-300 m kala kaldım yolda, tekerler patenaj çekti sürekli. olmadı, zaten hava kapatmıştı, Ayder de sisliydi,ve kar da yağmaya başlamıştı, ama yarın çıkacaz büyük bi ihtimal.yollar açılacak
kanmix-x, makine canon 550D

Herkese samimi yorumları için tek tek teşekkürler
 
Katılım
21 Şub 2011
Mesajlar
40
fotoğraflar çok güzel.yüreğinize ve tekerinize sağlık:rendeer::rendeer::rendeer:...çok kıskandım beyazı görünce...:::(((
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst