- Katılım
- 27 Haz 2010
- Mesajlar
- 1,558
- Konu Yazar
- #1
Dün bayağı kar yağdı Ardeşen'e. Bu gün baktım hava güneşli gibi, az az da kar serpiyo. Ayder yollarını keşif için yola çıktım.çok süper manzaralar vardı. işte son durumlar:
ARdeşen'de hava açıktı.


çayların üstü karla kaplı, güzel bir manzara




Taş kemer köprü de beyazlara bürünmüş
























Bu fotoğraf çok hoşuma gitti ama bana pahalıya mal oldu. oranın köpeği havlayarak üstüme geldi, hırladı, sataştı, havladı, ne yapsam uzaklaşmadı. motora gittim yavaş yavaş, yine peşimde. kornaya uzun uzadıya bastım, içerdekiler duydu ve aldılar köpeklerini. ısırmadı ama bayağı korkuttu beni


Burdan sonra teker patenaj çekiyor sürekli. halbuki bir kaç yüz metre sonra Ayder var. ama malesef.zaten de yoğun kar yağışı başlıyor ve ben tın tın tın geri dönüyorum buradan
r:





inerken güzel manzaralar dek geldi



ARdeşen'de hava açıktı.


çayların üstü karla kaplı, güzel bir manzara




Taş kemer köprü de beyazlara bürünmüş
























Bu fotoğraf çok hoşuma gitti ama bana pahalıya mal oldu. oranın köpeği havlayarak üstüme geldi, hırladı, sataştı, havladı, ne yapsam uzaklaşmadı. motora gittim yavaş yavaş, yine peşimde. kornaya uzun uzadıya bastım, içerdekiler duydu ve aldılar köpeklerini. ısırmadı ama bayağı korkuttu beni


Burdan sonra teker patenaj çekiyor sürekli. halbuki bir kaç yüz metre sonra Ayder var. ama malesef.zaten de yoğun kar yağışı başlıyor ve ben tın tın tın geri dönüyorum buradan





inerken güzel manzaralar dek geldi


