Galatadaki Muhteşem Buluşma

Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
akalteke' Alıntı:
Çilingoz tiryakilik yaratıyor

Turkuaz rengi denizi ile Karadeniz'de olduğunuzu unutturan bir yer Çilingoz... Şehir kaçkınlarının, dalgaların yüzlerce yıldır döve döve ilginç şekiller verdiği kayalıkların ve sazlıkların arasından akan yemyeşil bir derenin Karadeniz ile kucaklaştığı Çilingoz'u keşfetmesi aslında 30 yıl öncesine dayanıyor. Bu yöreye özgü longos denilen ormanı, birçok hastalığa iyi geldiği söylenen havası, sessiz kumsalı ve balık tutmaya meraklı olanları asla geri çevirmeyen bereketli denizi ile Çilingoz düpedüz tiryakilik yaratıyor. Nasıl mı? Çilingoz'da kaldığımız iki saatlik süre içinde 20 yıldır yaz - kış demeden her haftasonu bu cennete kaçan birçok şehir kaçkını ile tanışıyoruz. Onlar Çilingoz'un yerlileri. Yaklaşık 13 aile yazlarını ve kışlarını ormanın eteklerine kurdukları çadırlarda geçiriyor. Burayı görünce tatil yapmak için saatlerce yol alıp Akdeniz ya da Ege kıyısındaki beton kentlere giden yerli turistleri hiç anlamıyorsunuz... Unutmadan söyleyelim, yörenin havasının kalp hastalarına çok iyi geldiği, ormanlık alanda bulunan ve tetra denilen bir otun da sedef hastalığına iyi geldiği söyleniyor.

Nasıl gidelim?

TEM'i tercih edenlerin Mahmutbey gişelerinden Çatalca-Subaşı-Kestanelik-Çanakça-Dağyenice-Karacaköy-Yalıköy-Çilingoz tabelalarını takip etmeleri gerekiyor. Mahmutbey gişelerinden Çilingoz, 100 kilometre mesafede.

Nerede kalalım?

Çilingoz'da çadır kiralayıp

kalabilirsiniz.


ne dersiniz arkadaşlar...


abicim süper valla ozaman biraz renklendirelim köyümüzden resimler
049ta.jpg

068zh.jpg

093bc.jpg



NE YENİR?
Çatalca da bulunan bahçelerden toplanan sebze ve ürünler taze olarak yol kenarlarında tezgahlanıyor. Piknik alanlarında kır lokantaları 5 ila 7,500 milyon TL arası fiyatlarla tavuk kanat, Urfa, Adana, kebap ve şişleri yapıyorlar. İnceğiz yolu üzerinden ulaşılan, Kral Kebap-Kanat bahçede mangal keyfi saat 23.00 kadar mangal servisi veriyor. Avcı Kebabı, güveçte kral Kebap, Patlıcan kebap Terbiyeli Tavuk şiş çeşitlerinin yanı sıra gözleme, peynirli Yufka Dürüm, Sahanda Yumurta, Taze süt, ve içecekler ile kahvaltı veriyor
 
Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
418
dostdark+100000.............:cat:

bakalım bu kampta sonra ne kıyametler kopacak:silent:
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
208
ferni' Alıntı:
aaa vedat olur mu hiç? sensiz olmaz... sen olmazsan ben nası giderim! sen merak etme haftaya carsamba kadıkoyde toplanıyoruz saat tam 7de tamam mı?:cat:
- arkadasalar yanlıs yone yonlendirdim tamamdır:p -

+1 :cat: :queen: :cat: :queen: :cat: :queen:
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
15 temmuz 2006 c.tesi Mahmutbey gişelerinden Çilingoz, 100 kilometre uyarmı arkadaşlar ne dersiniz kamp falan kalacak yerde mevcutmuş arayıp konuşuruz yer ve tarih nasıl uyarmı :)
hatta yakın soner bi ugrayıp fiyat alır gibime geldi :)
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
ashes' Alıntı:
soner nasıl abicim kıyıköy nasıl gidilir bak biz 150 km silivriye gitmiştik gebze-semizkum 150 km
15 temmuza manyak mt keyifadamları için uygun mu bu arada kıyıköy nasıl gidilir

Özel araçla İstanbul üzerinden çıkış yapanlar Edirne yönüne doğru giderken Çerkezköy ayrımını kullanarak geldikleri Vize'yi geçtikten sonra, ağaçlı bir yoldan Kıyıköy'e varacaklar. Tercihiniz otobüs yolculuğu ise İstanbul Esenler otobüs terminalinden Kıyıköy'e 15:30'da yapılan seferin geri dönüşü Kıyıköy'den 08:15'te. İstanbul'dan uzaklığı 164 km. olan Kırklareli'nin Kıyıköy ilçesine yolculuk ortalama 2.5 saat sürüyor.

ersen kıyıköy çok güzel ama orayı gezmeden de gezinin adını koymak yanlış olur önümüzdeki ginlerde gidip bakalım etrafta kırolar varmı kız arkadaş ve eşlerimizle rahat edecekmitiz,duş alabilecekmiyiz,şarkı türküye izin verilecekmi,cadırı olmıyanları ucuza konaklatabilecekmiyiz,.....
yani bu işin bayağı bir sorumluluğu var
yoksa ben kıyıköy e gittim balık lokantasında balığımıda yedim ama 40 kişi değildim
olmadı kastro diye bir yerde var kıyı köye çok yakın orasıda olur hemde tam kumsala temiz bir nehir akıyor plajda deniz-orman-nehir 3 ü 1 arada
hepsini konuşacağız çarşamba
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ashes, akalteke, ALBATROS-FB, araltı, Berru, Blacat, BRUCE, camadan, CHomCHok, dostdark, erkin_125mt, ferni, judas25, spyle, tmrbaykal, tweetys

nasıl arkadaşlar yerler yavaş yavaş buluyoruz :) aklınıza gelen yeri araştırın ve yazın resimli araya 2 tane parça koyun gösterime sunun aralarından seçelim hep birlikte bi oylama yaparız ama akalteke abimizin dedigi yer çok güzel vede yakın
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
15- 30 temmuz arası biz hanımla birlikte senelik izine çıkıyoruz
15-18 arası bozcaada da geri kalan kısmı bilimum bölgelerde geçecek (ege bölgesi - fethiye falan arasında magnum gri bi fiestaya rastlarsanız ahada o biziz.)
sonra gelincede ehliyetin ikinci sınavı olan direksiyon sınavına girecem...
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
338
dostdark' Alıntı:
arkadaşlar geziye herkezin rahat ve güvenli bir şekilde gelebilmesi için 150 cc larin rahatca gidebileceği istanbula çok yakın veya gemiyle yolun bir kısmını gidip oradanda rahatca varabileceğimiz bir yer olmalı
açıkcası motorla gelecek arkadaşların 3-5 saat motor kullanmalarını istemiyorum zaten sitede saatlarce yol gidilip 2 saat sonra saatlerce yol yapıp gelinen geziler var bizimki MT KEYİFADAMLARI gezileri olacak
yol isteyen arkadaşlar yol yapılan gezilerde motorlarınla yol yapabilirler

neyse bu detayların hepsini çarşamba konuşacağız
bu arada herkez 15 temmuz gününde müsait olup olmadığına baksın
1 arkadaşımızı bile bırakmak istemiyorum (fırıldak vedatı bile:rendeer: )

Sonercim, ben 13 Temmuz itibari ile Yurtdisina ( Almanya ) giris cikis yapmam lazim Oturma ölmesin diye, belki trenle Selanik yapip ertesi gün dönerim daha tam bilmiyorum ama ayarlayacam ve dönerkene Ersene 2 Sise Uzzzo kapcam getircem, dur bi bakiim ben napcama cünkü izin kulancam....
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet arkadaşlar nereye gidicez ne zaman gidicez cem sen 15 izne çıkıyorsun 17 gidersin tatil e ilk tatili bizle yaparsın :)
 
Katılım
12 Ocak 2006
Mesajlar
600
Sabahtan beri son sayfaya gelmeye çalışıyorum net iğrenç ötesi herneyse en sonunda msj yazabileceğim...

Uzun süre orda kalamasamda eğlenceyi kaçırmadım emeği geçen arkadaşlara tekrar teşekkür Dostdark o tşörtten bende istiyorum akşam sölemeyi unuttum...

Ayriyetten bbccdd doğru yazdım heralde (Barış abimiz) ellerine sağlık muhteşem bir şov yaptın insanın gitar çalası geliyo...

tekrar teşekkür
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
10
merhaba,

wir kommen auch mit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)

tweedy, freu mich riesig auf dich, fand es wirklich sehr schön dich kennen zu lernen.

bis bald
viele gruesse
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
338
noela' Alıntı:
merhaba,

wir kommen auch mit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)

tweedy, freu mich riesig auf dich, fand es wirklich sehr schön dich kennen zu lernen.

bis bald
viele gruesse

Alman yenge Diyorki!!!

Biz de geliyoruz Dost Dark kampina......

tweedy, seni görecegim icin Sevincliyim, tanistigima Sevindim.....gibim bisey yani:cat:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
551
noela' Alıntı:
merhaba,

wir kommen auch mit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)

tweedy, freu mich riesig auf dich, fand es wirklich sehr schön dich kennen zu lernen.

bis bald
viele gruesse

diyorki: AB Dönem başkanı Alamanya başbakanı sayın mrs merkel beni bu yaptığınız toplantıya AB uyum sürecinde Türkiyenin yükümlülüklerini yerinde incelemem için gönderdi.

Fakat iki duble rakıyı yuvarlayınca artık bende noolcak bu memleketin hali diye düşünmeye başladım.

Eyvallah noela bacı ne dediğini anlamasakta iyi bir kardeşe benzion ne diosan doğrudur.
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Yani benim vardiya çizelgemi alıp ona göre buluşuyosunuz diycem değildir dimi? Baktıkça içim acıyo sizin fotolarınıza.Bigün,bende bigün sizinle tekrar eğlenicem arkadaşlar.:salut:
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
Yani benim vardiya çizelgemi alıp ona göre buluşuyosunuz diycem değildir dimi? Baktıkça içim acıyo sizin fotolarınıza.Bigün,bende bigün sizinle tekrar eğlenicem arkadaşlar.:salut:

gel kardeş haftaya da ordayız kısmetse barışla şarkılar söylerken bulabilirsin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst