- Katılım
- 9 Mar 2006
- Mesajlar
- 1,152
yettim beyaaa...
beyler kalmalı gezi mezi duydum....
2-10 arası şirketin ofis gezileri var denetleme babında ben istanbulda olmayacagım kalmalı geziyi bensiz yapmazsınız diye düşünüyorum..
yoksa yanılıyormuyum..yok canım yapmazsınızzzz...:silent:
bakın gezide şişeden dansöz çıkmazsa ben çıkar oynarım fırıldak vedat olarak..
ferniiii hocam satıldıkmı yoksa bilelim..
benden sonra oynarsınız hhaaaa tanıyalım dostu arkadaşı vay beee...:salut:
tamam haftaya çarşamba ben duymadım..
beyler kalmalı gezi mezi duydum....
2-10 arası şirketin ofis gezileri var denetleme babında ben istanbulda olmayacagım kalmalı geziyi bensiz yapmazsınız diye düşünüyorum..
yoksa yanılıyormuyum..yok canım yapmazsınızzzz...:silent:
bakın gezide şişeden dansöz çıkmazsa ben çıkar oynarım fırıldak vedat olarak..
ferniiii hocam satıldıkmı yoksa bilelim..
benden sonra oynarsınız hhaaaa tanıyalım dostu arkadaşı vay beee...:salut:
tamam haftaya çarşamba ben duymadım..