- Katılım
- 9 Mar 2007
- Mesajlar
- 430
suzuki de güzel motor ama sanki fazer daha gösterişli geldi bana özellikle egzoz aksamı bi başka duruyor. fazer kullanıcı bi ka. kişiyle görüştüm gözü kapalı alabilirsin diyorlar. tabiki 2. eli olan bir motorda çok önemli istanbuldan bir motor galerisiyle konuştum fazer çok rahat alıp satılabilecek bir motor olduğunu söyledi. bizim gibi orta halli kişiler için 2. eli olması çok önemlidir.
Gözün kapalı al diyorlar ama Yamaha'nın Türkiye'deki vaziyetini acaba göz önünde bulunduruyorlar mı böyle söylerken? Fazer'ın gösterişli olduğu konusunda ben de sizinle hemfikirim. Ne var ki gösterişli olmak her zaman çekiciliği ve kaliteyi sağlamıyor.Örneğin size tavsiyem ABS'siz bir motosiklet almamanız. Alacağınız herhangi bir fazer veya başka bir motosiklette, şayet 10-11-12-13 bin tl harcayacaksanız, ABS mutlaka olmalı. Bu tartışmasız bir konudur bizim gibi "olağan" kullanıcılar için. ABS'li fazer bugün, temizse ve bulunabiliyorsa, 14'ten başlıyor 16'ya kadar çıkıyor. Bugün bu kadar param olsa,ki motosikletimi satınca olacak, ya BMW F 800 S/ST veya TDM 900 alırım.