fz6 fazer arıyorum

Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
430
suzuki de güzel motor ama sanki fazer daha gösterişli geldi bana özellikle egzoz aksamı bi başka duruyor. fazer kullanıcı bi ka. kişiyle görüştüm gözü kapalı alabilirsin diyorlar. tabiki 2. eli olan bir motorda çok önemli istanbuldan bir motor galerisiyle konuştum fazer çok rahat alıp satılabilecek bir motor olduğunu söyledi. bizim gibi orta halli kişiler için 2. eli olması çok önemlidir.

Gözün kapalı al diyorlar ama Yamaha'nın Türkiye'deki vaziyetini acaba göz önünde bulunduruyorlar mı böyle söylerken? Fazer'ın gösterişli olduğu konusunda ben de sizinle hemfikirim. Ne var ki gösterişli olmak her zaman çekiciliği ve kaliteyi sağlamıyor.Örneğin size tavsiyem ABS'siz bir motosiklet almamanız. Alacağınız herhangi bir fazer veya başka bir motosiklette, şayet 10-11-12-13 bin tl harcayacaksanız, ABS mutlaka olmalı. Bu tartışmasız bir konudur bizim gibi "olağan" kullanıcılar için. ABS'li fazer bugün, temizse ve bulunabiliyorsa, 14'ten başlıyor 16'ya kadar çıkıyor. Bugün bu kadar param olsa,ki motosikletimi satınca olacak, ya BMW F 800 S/ST veya TDM 900 alırım.
 
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
395
fazer çok dengesiz bir motor.
alan 6 ay içinde hemen satıyor.
ABS'li ER6 tavsiye ederim.
daha torklu bir motor. fazer'de tork yok gibi.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Ocak 2011
Mesajlar
89
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
peki arkadaşlar cbr 600f nasıl benim işimi görür mü. yani şehir için yayla yolu için kullanılabilir mi?
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
peki arkadaşlar cbr 600f nasıl benim işimi görür mü. yani şehir için yayla yolu için kullanılabilir mi?

cbr 600 f çok harika bir motor ve dizaynı var ama. Şehir içi ve yayla yolu için uygun olurmu bilmem. Benimde 2006 model cbf 600 f im vardı şehir içinde rahat kullanamadığım için sattım ve Suzuki gsr 600 aldım. Birde gsr leri gözden geçir derim. Benim satma ihtimalim var. 2008 model abs li.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Ocak 2011
Mesajlar
89
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cbr 600 f çok harika bir motor ve dizaynı var ama. Şehir içi ve yayla yolu için uygun olurmu bilmem. Benimde 2006 model cbf 600 f im vardı şehir içinde rahat kullanamadığım için sattım ve Suzuki gsr 600 aldım. Birde gsr leri gözden geçir derim. Benim satma ihtimalim var. 2008 model abs li.

telefon numaranızı msj atarsanız görüşebiliriz
 
Katılım
6 Ara 2006
Mesajlar
227
Hocam senin motosiklet tecrüben nedir, hangi motorlari kullandin simdiye kadar.
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
cbr 600 f
kawasaki z750 er6n er6f
yamaha fz 6 fazer
suzuki bandit gsr 600 sana fazera rakip bi suru motor bence bu dediklerime bir bak
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Ocak 2011
Mesajlar
89
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hocam senin motosiklet tecrüben nedir, hangi motorlari kullandin simdiye kadar.

ybr-125-cbr125-bisan lifan 250- ve yaklaşık 15 yıldır motor tecrübem var ve artık 125-250 cc motor binmeyi düşünmüyrum anlıyacağınız artık kesmiyor onlar :)
 
Katılım
6 Ara 2006
Mesajlar
227
ybr-125-cbr125-bisan lifan 250- ve yaklaşık 15 yıldır motor tecrübem var ve artık 125-250 cc motor binmeyi düşünmüyrum anlıyacağınız artık kesmiyor onlar :)

Eminim kesmiyordur, ama fazer i kötülemek icin demiyorum baska bir motora bak bence.
Illede 4 silindirli motor olsun diyorsan honda cbf 600
2 silindirli motora binerim dersen kawasaki er6
dedigin gibi uzun yillardir motora biniyorsan güvenli bir sürüsle cbf 600 üde yillarca kullanirsin hic zorluk cekmeden, fazer icin ayni seyi diyemiyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Ocak 2011
Mesajlar
89
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eminim kesmiyordur, ama fazer i kötülemek icin demiyorum baska bir motora bak bence.
Illede 4 silindirli motor olsun diyorsan honda cbf 600
2 silindirli motora binerim dersen kawasaki er6
dedigin gibi uzun yillardir motora biniyorsan güvenli bir sürüsle cbf 600 üde yillarca kullanirsin hic zorluk cekmeden, fazer icin ayni seyi diyemiyorum.

çift silindir motor düşünmüyorum o kadar para verecez motora birazda ses olsun istiyorum. ama fazeri neden kimse tavsiye etmiyor anlamadım bi kaçtane motor galerisi ile konuştum onlar fazer diyor başka bişey demiyor :silent:
 
Katılım
6 Ara 2006
Mesajlar
227
Fazer cok saglam bir motor, cok seri, ve cok cekici. Ama emin ol bir race motor kadarda tecrübe istiyor kendi fikrime göre. Benimle hemfikir olanlarda coktur eminim.
Ama honda cbf600 serisi hem 4 silindirli hem abs li hem saglam hemde kullanici dostu bir motosiklet. Yani bi bakima sürücü hatalarina karsi daha yumusak bir motor. Rahatlikla bir bayan bile kullanabilir. Ikinci eli fazer gibi hizli degil aklinda olsun. Ama bi kullan, cbf 600 gercekten hosuna gidecek o kullandigin motorlardan sonra. Bundan sonra baska motora binmem dersin :mrgreen:
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
430
Ben de en son lifan 250 aldım ve suzuki bandit ile büyük motosiklet sevdam başlamış oldu. Galerinin bilgisi kuvvetle muhtemel satış trendine dayanan bir bilgidir; bu nedenle ben olsam kesinlikle itabar etmezdim bu bilgiye.Size Fazer al, fazer çok iyi, güçlü ve hızlı diyenler "all-arounder(her şeyi yapan) motosiklet kategorisi ile racingı karıştıran kişilerdir. Daha önce de söylediğim gibi, bana göre, Fazer'ın gücü ve hızı tıpkı racing gibi, ama hız ve ivmelenme istiyorsam R6 alırdım, hiç değilse tip olurdu. Bu seçeneklere Bandit 650 SA'yı eklemenizi ve bu konuda araştırma yaptıktan sonra karar vermenizi öneriyorum. CBF'ten iyi motosiklettir demiyorum, ama ondan daha keyifli ve tarz sahibi olduğunu söylüyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst