Fuar'dan aldıgım çanta ve kask

Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Arkadaşlar motosow 08 fuar ından bir kask ile depo üstü çanta almiş bulunmaktayım özellikle kask (LAZER) çeneden açilir hakkında yorumlarınızı beklıyorum...:cat::cat::cat:

Kaskkın alımında katkılarından dolayı BUnReCU (burcu) :rendeer::rendeer:ya teşekür ederim

KASK (LAZER) FİYAT :250 YTL

ÇANTA (ALMAN MALİ):50 YTL

01jd6.jpg


011qk2.jpg


012vo8.jpg


013ws7.jpg


buda çanta

015di4.jpg


s7300962hf5.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Ara 2007
Mesajlar
599
ikiside güzelmiş özellikle kaskın çeneden açılır olması yaz mevsimi için çok iyi hayırlı olsun:rendeer:
 
Katılım
12 Şub 2006
Mesajlar
207
Hayırlı uğurlu olsun,hep iyi günlerde kullanırsın inşallah

Ama kask konusunda sana sunu söyleyebilirim,çeneden açılan kasklar ses yapar,hemde belirli bir hız limitinin üzerinde oldukça rahatsızlık verecek kadar çok ses yapar,dünyanın en iyi markası dahi olsa fullface kasklara göre seslidir,alışman gerek
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Kask güzelmiş hayırlı olsun depo üstüde bayaa ucuza denk gelmiş.:cat:
 
Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
960
Arkadaşlar motosow 08 fuar ından bir kask ile depo üstü çanta almiş bulunmaktayım özellikle kask (LAZER) çeneden açilir hakkında yorumlarınızı beklıyorum...:cat::cat::cat:

Kaskkın alımında katkılarından dolayı BUnReCU (burcu) :rendeer::rendeer:ya teşekür ederim

KASK (LAZER) FİYAT :250 YTL

ÇANTA (ALMAN MAlı

buda çanta

015di4.jpg


s7300962hf5.jpg
kardeş hayırlı olsun iyi günlerde kullan.çantaya hasta oldum. çantayı hangi firmadan aldın. bende fuarda baktım ama böyle uygun göremedim. kimin standıydı. kaç litre çanta
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
619
Hayırlı olsun.En azından benim 50YTL lik kaskımdan iyidir ses konusunda:cherry:

Peki fullface kasklardan bu fiyatlarda en sessizi hangisidir bildiğiniz?
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Alicim hayırlı olsun...

Hafta sonu veya önümüzdeki hafta içi geldiğimde
birde yakından göreyim şu aletleri....:bounce:

[NOT]Dipnot: Kusura bakma geçen ziyaretim kısa oldu..:pr:.Malum demiştim ya..:wiinkk:

Bu sefer çayını içerim artıkın...:cherry:[/NOT]
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
reşekürler arkadaşlar...:queen::queen::queen:

Abeee.. Kask süper.. Çantayı bilmem ben..
Niye fuarda görüşemedik yaw:S
valla bilmiyorum serhat ben saat te bir mt stand dına ugruyordum
Alicim hayırlı olsun...

Hafta sonu veya önümüzdeki hafta içi geldiğimde
birde yakından göreyim şu aletleri....:bounce:

[NOT]Dipnot: Kusura bakma geçen ziyaretim kısa oldu..:pr:.Malum demiştim ya..:wiinkk:

Bu sefer çayını içerim artıkın...:cherry:[/NOT]

paşam teşekürler gel beklerim her zaman başimin üstünde yerin var :cat::cat:
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
Hayırlı olsun iyi günlerde kullanın. Çanta yakıyor. Benim çeneden açılır kasktan dilim yandı, kimseye de tavsiye etmiyorum. İnanılmaz ses geçiriyor. geçen bir başlıkta daha söylemiştim, 160kms üstüne çıkınca sanki kafamı jet motoruna sokmuşum gibi gümbürtü işitiyordum.. Bir de çeneyi yukarı açınca tepede kalıyor, paraşüt gibi hava tutuyor 80i bile geçsen kafayı geri çekiyor hava direncinden. çene açıkken de komik gözüküyor. Keşke ona o parayı vereceğime adam akıllı bir fullface alsaydım, artçım kullanırdı. yine de hayırlı olsun, benim aksime bu kaskları çok kullanışlı bulanlar da var.
 
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
76
İyi günlerde kullan.
Ses konusunda arkadaşlar haklılar. Ben de çene açılır kask kullanıyorum, çok hızlı gitmediğim halde uğultu yapıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst