Fuarda tanışmak görüşmek

Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Acele etmeyin be, daha fuara çok var. Oraya gittikte birbirimiz bulamamak mı kaldı

Fuar yerinde buluşmak imkansız çok kalabalık heryer motor dolu olacak :mrgreen:
O yüzden fuar dışında bir yerde toplanılacak ve fuara hep birlikt gidilicek.
Tabi bir sorun var içeri girdikten sonra herkes motosikletlere ve aksesuarlara bakmak için sağa sola dağılacak bi şekilde çıkışta yine toplanılabilinir.
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
:mrgreen: eyong bu arakadaşlar heyecanlı gençlik valla daha bir ay var en azından bir org.mutlaka olur şu zamana kadar bildiğim kadarıyla bütün fuarlara gidildi mt.net olarak bunada gidilir bi güzel gezilir en kralından bi canavar altımıza çeker ikide foto patlatır günü kapatırız inşallah:p
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
426
evet bu sticer olayını tuttum bende istiyorum.mutlaka organize olmalıyız. böyle olmaz tanişmalıyız arkadaşlar.lütfen fuar için aynı gün organize olunsun ve burdan bilgi verin yoksa ağlarıııııııııııııııımmmmmmmmmm
 
Katılım
18 Ara 2005
Mesajlar
145
bu sene 2 tane fuar var biri dünya tic merkezi biri cemal reşitrey sergi salonu
Dünya tic mer 1 ay sürecekmiş ama tarihlerini bilmiyorum bilen varsa yazarsa sevinirim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Biz bu gazla hepsinde buluşuruz yakında standlarımızıda açarız bi akislik olmazsa :bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
675
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu fuar davetiyelerı nerden alınıyo bılen varmı??bızde eskısehırlıler olarak bı toplanma cabasındayız.grup olarak gelmeyı dusunuyoz.sımdıden 2 kısı olduk bıle:p:p bı bılen nerden davetıye alıncanı yazsın lutfen....
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Fuara İzmirden de toplu halde geleceğiz biz...... Yer belirlendiği taktirde verilen saat te orada oluruz hem tanışılır çıkışta da belli saatte buluşulur dışarıda bir yerlerde oturup sohbet etme şansı bulabiliriz sanırım bunu ayarlamak kolay zaman var daha
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst