- Katılım
- 14 Nis 2003
- Mesajlar
- 7,150
- Motosikleti
- Yamaha MT-09 Tracer
Acele etmeyin be, daha fuara çok var. Oraya gittikte birbirimiz bulamamak mı kaldı
Fuar yerinde buluşmak imkansız çok kalabalık heryer motor dolu olacak :mrgreen:
O yüzden fuar dışında bir yerde toplanılacak ve fuara hep birlikt gidilicek.
Tabi bir sorun var içeri girdikten sonra herkes motosikletlere ve aksesuarlara bakmak için sağa sola dağılacak bi şekilde çıkışta yine toplanılabilinir.