Fuarda tanışmak görüşmek

Katılım
18 Eyl 2005
Mesajlar
267
Selam arkadaşlar... :rendeer: Mart sonu açılacak CNR'deki fuarda birbirimiz tanımak açısından bir fikri olan var mı? :silent:
Aslında bir çok üye arkadaş belli zamanlardaki toplantılar ve geziler sayesinde zaten tanışık durumdalar. Peki benim gibi daha motorunu alamadığı için sadece maillerde sizleri tanıyan garibanlar ne yapacak? :salut:
Ben kendimce Zihni sinir procesi olarak yanda görülen avatarımı T-shirte bastırmayı ve öyle gelmeyi planlıyorum fuara... Beşiktaş'ta beze baskı yapan grafik atölyeleri var. T-shirt de dahil A4 ebat beyaz kumaş baskı 10 ytl. Renkli olursa 15-20 ytl değişiyor... Baktım olay tuttu, motorla gezerken de giymeyi düşünebilirim... Ne dersiniz... Ben buldum yaaaaaaa......:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
HULK Sana kesinlikle katılıyorum ama user name leride arka tarafına yazdırsak fena olmaz dimi? Daha iyi olur tanışmamız bende o fuarda olucam ve bende motorsuz bir insanım :silent: Kesinlikle bu tanısma fikri çok ideal ve hep birlikte belli bir gün orada olalım derim...
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
Bence Motosiklet.net
sitikır yapyırıp isteyen herkeze postayla göndermeli
ve motorunda Motosiklet.net yazan herkez kardeş sayılmalı
geçen seneki fuarın önünde 30-40 motor vardı düşünsenize burada makara kukara yapan birçok kişi belkide birbirini tanımadan yanyana çekti motorunu
artık sadece internet sitesi olmaktan çıkmalıyız:bestmt:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Fuar için bir .org. yapıalcak hep birlikte gideceğiz. Muhtemelen pazar gunu olacak herkse uyması açısından. Yanlız sn gun oldu icin cok kalabalık oluyor bu yuzden hafta icide gidip rahat bir sekilde dolasmanızı tavsiye ederim.
Sticker isteyenler site bulusmalarında temin edebilirsiniz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Skullhunter bu konuda herkesi iyice aydınlatacak bir yazı ve başlık açarsan bence çok daha iyi olur. İlgin için Teşekkürler...
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Ben yine de karanfil diyorum :p



Fuara aynı biletle hem hafta içi hem de pazar günü gitmek mümkün mü?
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Abi , aslında fuar alanında , MOTOSİKLET.NET de bir stant açabilse!!!
Walla çok güzel olur. Üyelerin 1 - 2 güzel motorunu da , oraya koyduk mu!
Walla herkes , birbirini bulur...

Ama stant parasını kim karşılayacak diye sorun , size hemen başkan BUSH un cep numarasını verecem...:mrgreen:
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
2 tahsilat yaptık mı biz karşılarız. niye 2 derseniz bi de mercedes mclaren slr alacağız :)
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Site buluşmasını dört gözle bekliyorum! Yanlız ben bir süreliğine arabayla gidip gelicem(motor alana kadar yada fuara kadar diyelim.) Birlikten kuvvet doğar,hem canlı canlı yardım alabiliriz uzman arkadaşlarımızdan...
 
Katılım
31 Ocak 2006
Mesajlar
159
Fuar için bir .org. yapıalcak hep birlikte gideceğiz. Muhtemelen pazar gunu olacak herkse uyması açısından. Yanlız sn gun oldu icin cok kalabalık oluyor bu yuzden hafta icide gidip rahat bir sekilde dolasmanızı tavsiye ederim.
Sticker isteyenler site bulusmalarında temin edebilirsiniz


------posta yoluyla daha iyi olmaz mı
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2006
Mesajlar
199
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaa arka plakaya sığacak şekilde sticker larımız varmı?varsa nasıl alabilirim?
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
1,103
bence ihtiyacı olanlar kıyafet felan alacak olanlar ilk gün gidebiliyorlarsa gitsinler. diğer günlere pek bişi kalmıyo ve haftasonu tam ana baba günü oluyor.
ben sadece fuar ortamı nasılmış ve sitenin üyelerinin bir çoğunu görmek istiyorum diyen varsa pazar gitsin.
davetiye sadece 1 defaya mahsus olarak kullanılıyor.
aynı davetiye ile 2 veya daha fazla olarak giriş yapamazsınız.
 
Katılım
18 Eyl 2005
Mesajlar
267
"Motoru t-shirtle mi süreceksin?" demiş Prometheus kardeşim... İlk defa katılacağım böyle bir fuara, içerideki standlara motorla mı giriliyor? Kabanı çıkardık mı T-shirt okunur diye düşünmüştüm...
 
Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
520
adana dan selam herkese eger bi aksikik olmazzsa biz burdan yaklaşık bir 50 kişilik bir gurup gelicez.organizasyonu bizim kulüp yapıyor (çmsk)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2005
Mesajlar
342
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu fuara peder ile gitçem motosikletleri görünce dayanımıyor içi gidiyor belki gaza gelir diye düşünüyorum motosiklet alcaktı ama ben kaza yaparım diye almıyor orda gazı aldımmı doğru sirkeciye motosiklet almaya :)

birbirimizi tanımak için aynı renk elbiseler giyebiliriz??
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Arkadaşlar fuar yerine yakın oturan birisi alanda uygun bir buluşma yeri belirlerse, belli bir saatte orada toplanırsak birbirimizi bulmamız çok kolay olur.
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Acele etmeyin be, daha fuara çok var. Oraya gittikte birbirimiz bulamamak mı kaldı :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst