- Katılım
- 18 Eyl 2005
- Mesajlar
- 267
- Konu Yazar
- #1
Selam arkadaşlar... :rendeer: Mart sonu açılacak CNR'deki fuarda birbirimiz tanımak açısından bir fikri olan var mı? :silent:
Aslında bir çok üye arkadaş belli zamanlardaki toplantılar ve geziler sayesinde zaten tanışık durumdalar. Peki benim gibi daha motorunu alamadığı için sadece maillerde sizleri tanıyan garibanlar ne yapacak? :salut:
Ben kendimce Zihni sinir procesi olarak yanda görülen avatarımı T-shirte bastırmayı ve öyle gelmeyi planlıyorum fuara... Beşiktaş'ta beze baskı yapan grafik atölyeleri var. T-shirt de dahil A4 ebat beyaz kumaş baskı 10 ytl. Renkli olursa 15-20 ytl değişiyor... Baktım olay tuttu, motorla gezerken de giymeyi düşünebilirim... Ne dersiniz... Ben buldum yaaaaaaa......:queen:
Aslında bir çok üye arkadaş belli zamanlardaki toplantılar ve geziler sayesinde zaten tanışık durumdalar. Peki benim gibi daha motorunu alamadığı için sadece maillerde sizleri tanıyan garibanlar ne yapacak? :salut:
Ben kendimce Zihni sinir procesi olarak yanda görülen avatarımı T-shirte bastırmayı ve öyle gelmeyi planlıyorum fuara... Beşiktaş'ta beze baskı yapan grafik atölyeleri var. T-shirt de dahil A4 ebat beyaz kumaş baskı 10 ytl. Renkli olursa 15-20 ytl değişiyor... Baktım olay tuttu, motorla gezerken de giymeyi düşünebilirim... Ne dersiniz... Ben buldum yaaaaaaa......:queen: