fuarda bilete ihtiyac duyanlar fazla bilet var isterseniz

Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
İyi günler ben cumartesi sabahı saat 6 uçağı ile trabzondan geleceğim.sabiha gökcende inecem fuar alanına gelmemiz öğleyi buluş saatimiz eşleşiyor 2 biletini verebilirsen çok sevinirim şimdiden teşekkürler...telefonunu aldım...

ok geldiğinde ararsan yardımcı olurum şu ana kadar 10 bilete talib çıktı kaldı 10 tane

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:45 ----------

yarın 1 adette ben senden alıcam dostum

ok 1 de sana etti 11 kaldı 9
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
rica ederim mt farkı işte yardımcı olmaya meyilli insanların mekanı
 
Katılım
17 Eyl 2007
Mesajlar
374
Motosikleti
Sym symphony ST 200i
yarın kısmetse bende fuardayım benim biletim var, bileti olmayanlar kymco motorda görevli aydın ustaya haber yollarlarsa o sizlere bilet saglar, bileti olan biri girince ricada bulunun kymco standından aydın ustadan alıp size versin......ayrıca motosikletnet üyesi olduğunuzu belirtin......
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst