İyi günler ben cumartesi sabahı saat 6 uçağı ile trabzondan geleceğim.sabiha gökcende inecem fuar alanına gelmemiz öğleyi buluş saatimiz eşleşiyor 2 biletini verebilirsen çok sevinirim şimdiden teşekkürler...telefonunu aldım...
yarın 1 adette ben senden alıcam dostum
Yarın gel yanıma 2 tane vereyim sana Osbourne kardeş....
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:16 ----------
25 kaymaca....