FUAR ÖNCESİ KAHVALTI Pazar günü Hacısayid'te

Katılım
9 Haz 2008
Mesajlar
680
Mehraba Millet nasılsınız iyisiniz inşallah....:rendeer:
Uzun Bi aradan sonra yine beraberiz... :p
Fuarda Standımız olduğunu söylemek isterim HALL 1 de MOTO-İZ standı LİFAN standını hemen karşısındayız....
Herkese bol güneşli ve kolay işli günler.. :bounce:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst