- Katılım
- 14 May 2008
- Mesajlar
- 10,340
uyku demeyin ya kafamı düz tutamıyorum![]()
Hayırdır akşam Gürkan abi kafanımı şişirdi akşamleyin :queen::queen:
uyku demeyin ya kafamı düz tutamıyorum![]()
yaaaaa sen nasıl bir adamsın be abi...
senin nicki süper mario yapalım biz....
Günaydı Ümmet abi :rendeer:
şapkalı emmi çok geç kaldın nezaman tanışıyoz:bounce:herkeze günaydın![]()
herkeze günaydın![]()
hazırlıklar pazar göre ayarlandi enuygunda pazar olur sanırım c.tesi çalaşanlar açısından. yağmura gelince allahın takdiri yapacak bişiy yok.Arkadaşlar bugün yani cuma ve yarın cumartesi hava çok iyi ve güneşli olacakmış pazar ise yagmur ve soğuk bu kahvaltı işini c.tesiye alsak olmazmı ?
hazırlıklar pazar göre ayarlandi enuygunda pazar olur sanırım c.tesi çalaşanlar açısından. yağmura gelince allahın takdiri yapacak bişiy yok.
pazar günü arkası boş olan varmı![]()
o nası bi soru yuuuhh be kardeşim :queen: :queen: burası mt
o nası bi soru yuuuhh be kardeşim :queen: :queen: burası mt
pazar günü arkası boş olan varmı![]()
o nası bi soru yuuuhh be kardeşim :queen: :queen: burası mt
yok abi yanlış anlaşılmasın motorunun arkası boş olan varmı demek istemiştim:queen:
Bu cümleden sonra işin zor kardeşim :queen::queen::queen:
biliyorum abi ama mt affetmez :rendeer:
bende belki motorsuz gelebilirim hava çok yağışlı olursa ..
ben kaçtım pazar gününe kadar sağlıklı kalın tekerler düz bassın görüşürüz. .:rendeer: :rendeer: