FUAR ÖNCESİ KAHVALTI Pazar günü Hacısayid'te

Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
278
Arkadaşlar bugün yani cuma ve yarın cumartesi hava çok iyi ve güneşli olacakmış pazar ise yagmur ve soğuk bu kahvaltı işini c.tesiye alsak olmazmı ?
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
Arkadaşlar bugün yani cuma ve yarın cumartesi hava çok iyi ve güneşli olacakmış pazar ise yagmur ve soğuk bu kahvaltı işini c.tesiye alsak olmazmı ?
hazırlıklar pazar göre ayarlandi enuygunda pazar olur sanırım c.tesi çalaşanlar açısından. yağmura gelince allahın takdiri yapacak bişiy yok.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
278
hazırlıklar pazar göre ayarlandi enuygunda pazar olur sanırım c.tesi çalaşanlar açısından. yağmura gelince allahın takdiri yapacak bişiy yok.


Bende onu düşündüm şimdi millet çalışıyo ve hazırlıklar pazar gününe göre ayarlandı dediğin gibi abim allah yardımcımız ola....:wiinkk:
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
biliyorum abi ama mt affetmez :rendeer:

bende belki motorsuz gelebilirim hava çok yağışlı olursa ..
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
ben kaçtım pazar gününe kadar sağlıklı kalın tekerler düz bassın görüşürüz. .:rendeer: :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst