- Katılım
- 9 Haz 2008
- Mesajlar
- 680
Mehraba Millet nasılsınız iyisiniz inşallah....:rendeer:
Uzun Bi aradan sonra yine beraberiz...
Fuarda Standımız olduğunu söylemek isterim HALL 1 de MOTO-İZ standı LİFAN standını hemen karşısındayız....
Herkese bol güneşli ve kolay işli günler.. :bounce:
Uzun Bi aradan sonra yine beraberiz...
Fuarda Standımız olduğunu söylemek isterim HALL 1 de MOTO-İZ standı LİFAN standını hemen karşısındayız....
Herkese bol güneşli ve kolay işli günler.. :bounce:
Son düzenleme: