Fren lambasının yanmaması hakkında...

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Fren lambam yanmıyor hiç dikkat etmedim ama flaşör değişmişti.Flaşörden kaynaklanıyor olabilir mi peki arkadaşlar?
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
alakası yok...fren lambanın yanmamasının sebebi...
ampul patlamıştır,
fren müşürün bozulmuştur,
müşürün kabloları çıkmıştır,
duy ampule deymiyordur.
ama kesinlikle flaşör değil.o sinyallerle ilgili...
 
Katılım
12 Eki 2010
Mesajlar
202
önce ampulü kontrol et sonra fren muşuruna bak büyük ihtimal muşura su kaçmıştır yıkarken benimde başıma çok geliyo :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yıkamadım motoru ama flaşör değişti dedim götürdük galiba fren lambasını. :mrgreen:

Çok teşekkür ederim Motosiklet.Net :cat:
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,151
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
Kaliteli ampul kullan , ucuz ampuller kuyruk lambasında çok çabuk patlarlar malum titreşim ampulü öldürüyor.
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
fren müşürün arıza yapmıştır yada ampül patlamıştır flaşör sinyallerde olur fren lambasında olmaz:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ya valla aldım 50 kuruşa 20 tane kullanıyorum onları.Ne yapayım düzgün birşey bulmak büyük şehirde çok zor.Bulursun da güvenebilirmisin o var. :silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst