FREE-M Kask hakkındaki düşünceleriniz

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
953
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selamlar hayırlı cumalar
BU belirtmiş olduğum kasktan kullanan varmı nasıldır eksileri artıları bilgi sahibi olan arkadaşlar bilgilerini paylaşırsa sevinirim teşekkürler şimdiden
fiyatı :140 mış

http://www.sahibinden.com/arc_free-m_kask_gunes_vizorlu_-19WQQaXQQ14954433WQQpXQQdisplayitem


14954433_59n.jpg


14954433_s0b.jpg


14954433_vk7.jpg


14954433_hs5.jpg


14954433_bl0.jpg
 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
459
Gdr ayarında bir kask ama gözlük mekanizması gdr nin kinden iyi...
140 tl ye iyi gibi....

Alırken özellikle yedek camı falan varmı diye sor... yedek parçası gelmiyosa alma sakın...
 
Katılım
26 Ocak 2009
Mesajlar
129
Ben kullanıyorum ama berbat bir kask. Bir süre sonra kendini salıyor.
Ben LS2 aldım yeni. Yok yere masrafa girip alma o kaskı. Dilersen sana benim 3 aylık kaskın durumun fotolarını gönderebilirim.
İçini çıkarıp yıkamayı denedim. 2 bağlantı çıtçıtı koptu.
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Ben de ls2 kullanıyorum.Çok da memnunum.Siyah vizör+mat siyah çok güzel duruyor.Cub motosikletin üstünde yarışcı oluyorum resmen:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst