fotoshopçu arkadaşlardan ufak bir rica.

Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Arkadaşlar üstteki vivio yu alttaki cooper a benzer şekilde tavanını , aynalarını , jantlarını beyaza boyayıp ön kaputa iki çizik atabilicek hayır sever bir arkadaş arıyorum. Şimdiden elinize sağlık :) ( yeni porjem de sizinde taktınız bulunsun. Görelim dayanışmacı motorcuları : )

1fc1c1c2db5852e08ffc380475e2633614114626a32d76296d7d56fb5f547b09.jpg


mini-red-02.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mini, tavan yapısının farklı olmasından dolayı bence güzel duruyor. Yani bunu yaparsan yakışmaz bence.

 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Mini, tavan yapısının farklı olmasından dolayı bence güzel duruyor. Yani bunu yaparsan yakışmaz bence.

[url]http://img805.imageshack.us/img805/6953/1112oo.jpg[/URL]

Herhangi bişey eklemeden, şeritler biraz daha kalın ve ızgaranın içinde kalacak şekilde çekilse. Tampon altları, yan etekler ve sütunlarda mat siyah yapılıp araçtan kopartılsa, biraz daha yakışabilir belki :)

Ekstra olarak sahte çamurluk eklenebilir. Izgara ve far çevrelerine krom çıtalar dönülebilir. Sis farları eklenebilir... derken biraz biraz dönüşebilir aslında :)
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Vivio dan mini çıkarmak değil amacım yaw :)

Zaten yapmak istediğim birşey nasıl durur onu merak ettim. elinize sağlık slayerr güzel olmuş.

Camları film yapıp yan iki cam arasını siyah folyo yaparım muhtemelen.

Farklı bir fikri olan varsa paylaşabilir. Benim akılma bundan başka birşey gelmedi açıkcası.
Hazır arabayı ele almışken ya şimdi söylesin yada sonsuza dek susun :cherry:

CeyhunEzel biraz daha çalışırsan süper olucak . Okadarını bende biliyorum yaw o ne öyle :)
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
1,231
İyi güzel yapıyorsunuzda , dış modifiyenin en önemli unsurlarından biri olan jantları unutuyorsunuz , bu jant kapaklarıyla o şeritler çekilmez önce jantları photoshoplayın ondan sonra :p
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
İyi güzel yapıyorsunuzda , dış modifiyenin en önemli unsurlarından biri olan jantları unutuyorsunuz , bu jant kapaklarıyla o şeritler çekilmez önce jantları photoshoplayın ondan sonra :p

Haklısın. Şuanda uygun 13" jant arayışındayım. Havalar düzelince dış kısımda değişikliklere başlarım. İçi bitti gibi. Motor kısmında çok ufak modifiyeler de var aklımda. Ama önce 12" jantlardan kurtulmam lazım.
Aklımdaki jant bu
images
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst