fotolar agva şile ve kumbaba gezisi

Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gezi resimler iyi hoşta motor ile bira fotoğrafı yakışmıyo be üstad.
Tamam içiyosun da bari resmi göster me :p ;)
Hoşça-Dostça

kardeşim içiyozda motorun üstünde içmiyozya bide sabah ayılmıyozmu ne alak..neyse ya uyarın için yine sagol:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst