- Katılım
- 16 Ağu 2008
- Mesajlar
- 363
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gece - 1 derece olmasına ragmen kararlıydık ve güzeldi herşeye ragmen haydi fotolara










ve sabaha karşı heryer don olmuştu motorların üstü buzdu çok soguktu

ve şimdiki rotamız ise şile ve kumbaba




motorla geçiş olmadıgı için motorları bırakıp salla geçiyoruz dereyi ve kimse yok:cherry:








bu havalarda kamp olmaz diyenlere:rendeer::cherry:
ahada sonunda koydum fotoları










ve sabaha karşı heryer don olmuştu motorların üstü buzdu çok soguktu

ve şimdiki rotamız ise şile ve kumbaba




motorla geçiş olmadıgı için motorları bırakıp salla geçiyoruz dereyi ve kimse yok:cherry:








bu havalarda kamp olmaz diyenlere:rendeer::cherry:
ahada sonunda koydum fotoları
Son düzenleme: