fotolar agva şile ve kumbaba gezisi

Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gece - 1 derece olmasına ragmen kararlıydık ve güzeldi herşeye ragmen haydi fotolara










ve sabaha karşı heryer don olmuştu motorların üstü buzdu çok soguktu

ve şimdiki rotamız ise şile ve kumbaba





motorla geçiş olmadıgı için motorları bırakıp salla geçiyoruz dereyi ve kimse yok:cherry:











bu havalarda kamp olmaz diyenlere:rendeer::cherry:

ahada sonunda koydum fotoları
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
689
abicim valla helal olsun çok güzel çok eğlenceli olmuş gibi gözüküyor ama iyi cesaret:cat:
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
soguk ne kelime don vardı ama bol odunumuz vardı..bol ateş ve muhabbet pek bişey hissetmedik sadece sabah çok soguktu ..ama öglene dogru mükemmel bi hava vardı
 
Katılım
25 Eyl 2008
Mesajlar
246
iyi yapmışsınız valla kafa denkliği oldumu soğuk vız gelir bence
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
387
Bizde iki en 500 pazar günü Göztepeden Şile Ağva yaptık. Bayağa soğuktu orman yolu Agvaya gidiştede dönüştede valla helal olsun size gecede kalmışsınsın paylaşım için teşekkürler...
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
İzmirde böyle soğuk olmuyoki olsada bizde kamp yapsak:)

Tebrikler wallaha bizde yapıyoruz kamp ama böyle don olduğu zaman değilki:mrgreen:
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güneşli günler motorcusu olmamak için...tavsiye ederim arkadaşlar çok eglenceli oluyor bu ikinci gidişimiz ilkinde bukadar soguk degildi ama kimse olmayınca agva kopmple senin oluyo bagır bagıra bildigin kadar bide gece biraz içince kumda motorlarla cross yapınca dahada eglenceli:cherry::queen:
 
Katılım
12 Kas 2008
Mesajlar
26
işte gerçek kamp budur sucuk bira bi yanda diğer yanda demlikte çay bir de gecenin ayazını giydinizmi sırtınıza değmeyin keyfimize
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
Bu havalarda kamp kurmak iyi cesaret doğrusu ortamda hoş gezilen yerler ıssız ve sakin çok güzel gezi olmuş paylaşım için sağolun..:)
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
Gezi resimler iyi hoşta motor ile bira fotoğrafı yakışmıyo be üstad.
Tamam içiyosun da bari resmi göster me :p ;)
Hoşça-Dostça
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
ekip güzel,ortam süper.haklısınız,kim demiş bu havalarda kamp olmaz diye.bizde geçen hafta 8 motor bir araba deniz kenarında kamp yaptık.gece -2/-3 gibi soğuktu ama herşeye rağmen ateş başında sohbet,muhabbeti hiç birşeye değişmem.tadına doyamadık.tekeriniz düz bassın.:cat:
 
Katılım
27 Nis 2008
Mesajlar
261
soner_kep abi senn gebzede gitar dükkanın yokmu yaa ben seni tanııom sizin dükkann arkasını boyarken halimlerin yanındaydım :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst