Foto-Safari

Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
aradaki fark tek kelimeyle korkunç...
ama bu konulara kıt olmak çok kötü yahu :pale:
Hiçbirimiz önce birşey bilmiyorduk..
Okuluna da gitmedik..
Deneme deneme deneme ile yanıla yanıla öğreniyoruz işte..
Sen de denemekten vazgeçme..
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Demek ki endurodan başka hobileriniz de varmış.:wiinkk:

Ellerinize sağlık:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst