Foto-Safari

Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
1 Ekim 2006 Pazar Antalya
Silves(Yücel)'le saat 10:00 da buluşup Korkuteli yolunda Gül Ormanı'na gidiyoruz.
Orman yollarında kendimizi öyle bir kaptırmışız ki fotoğraf çekmeyi unutuyoruz.
Ormandan çıktığımızda Saklıkent yoluna girdiğimiz görüyoruz.
Biraz ileride ÇınarPınarı'nda küçük bir mola veriyoruz..
HPIM1956.jpg


HPIM1957.jpg


Saklıkent'i geçip arka yollardan Kemer'e gitmeyi planlıyoruz..
Ama yanlış bir yola girip Feslikan'a yöneldiğimizi anladığımızda geri dönmek işimize gelmiyecek kadar yol aldığımızı fark ediyoruz. (Ne cümle ama.. :) )
HPIM1959.jpg


HPIM1961.jpg


Antalya'da hava 26 dereceydi ama yaylada hava oldukça soğuk..
HPIM1964.jpg


HPIM1965.jpg


HPIM1966.jpg


HPIM1967.jpg


HPIM1968.jpg


Daha önce tam burada eski motosikletim Zongshen'i kar üzerinde fotoğraflamıştım..
HPIM1970.jpg


HPIM1971.jpg


HPIM1972.jpg


Feslikan'a varmak üzereyiz.
Yücel , otostop yapan bir köylüyü aldığı için önden gitti.
HPIM1973.jpg


Feslikan'ı geçtikten sonra önümüzde Antalya manzarası , bir şeyler atıştırmak için mola veriyoruz..
HPIM1974.jpg


Aşağıda Sinan Değirmeni'nden gelen yol görünüyor.
HPIM1976.jpg


HPIM1979.jpg


HPIM1980.jpg


Önceden burada bir keçi barınağı vardı.
Son orman yangınlarından sonra orman arazisinde keçi otlatmak yasaklandığı için bu civardaki tüm keçileri orman dışına götürdüler..
HPIM1986.jpg


Geçen gün zorlu orman yolu macerasına kaldığımız yerden devam etmeye karar veriyoruz..
HPIM1989.jpg


Daha önce girmediğimiz bir yol buluyoruz..
HPIM1990.jpg


Uzun bir süre bir engelle karşılaşmadan bozuk ama çok eğlenceli bir yolda ilerliyoruz..
Keyfimiz yüzümüze yansıyor.. :)
HPIM1991.jpg


HPIM1992.jpg


Burada yolun dışına çıkıp biraz macera arıyoruz.
Yücel , kaskına bağladığı camera ile video görüntüsü alıyor.
Umarım yakalamıştır..
Çok eğlendik..
HPIM1993.jpg


HPIM1995.jpg


HPIM1996.jpg


HPIM1997.jpg


HPIM1998.jpg


HPIM1999.jpg


Bir süre sonra engel karşımızda..
Aşılamaz değil ama uğraşmaya değer mi diye motosikletlerimizi orada bırakıp keşfe çıkıyoruz..
HPIM0001.jpg


İyi ki de bakmışız , ileride yol bitiyormuş..
Biz de geri dönüyoruz..
HPIM0002.jpg


HPIM0007.jpg


HPIM0008.jpg


Geri dönüşte yolu bırakıp ormanın içine dalıyoruz..
Gidebildiğimiz yere kadar yol alıyoruz..
Sanırım buranın da videosu var Yücel'de..
HPIM0009.jpg


KaTırıM'la KırmızıSıpa'yı orada bırakıp önümüzdeki kayalara tırmanıyoruz..
Burada biraz fotoğraf çekiyoruz..
HPIM0010.jpg


HPIM0012.jpg


HPIM0013.jpg


HPIM0014.jpg


HPIM0015.jpg


HPIM0016.jpg


HPIM0017.jpg


HPIM0018.jpg


HPIM0019.jpg


Yeniden ağaşıya iniyoruz..
HPIM0020.jpg


HPIM0021.jpg


HPIM0022.jpg


Çevreyi biraz dolaşıyoruz..
HPIM0024.jpg


HPIM0025.jpg


HPIM0026.jpg


Bu fotoğraftan sonra eve dönüş zamanı geldiğine karar veriyoruz..
HPIM0027.jpg


Bu pazar da böyle geçti işte..
Biz çok keyif aldık..
Umarım sizde keyifle izlemişsinizdir.

Herkese mutlu geziler...
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
946
OY OY OY NEZİH ABİ NAPTIN SEN YİNE YAV..
abi bu rsimlerdeki göküyüzünün renkleri montaj veya efekt yok d emi, nasıl bir gökyüzü rengidir bu a bi, biz o rengi unutlaı seneler oldu istanbulda...
tekerine ve ayaklarına sağlık.......
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
polarize lens kullanmışınız bu sefer ...özellikle gökyüzü çok net ve mavi çıkmış...paylaşım için teşekkürler
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
süper bi gezi olmuş yine resimler de fevkalade, sanırım bir filtreleme olayı sözkonusu :) güzel olmuş ellerinize sağlık
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
1
aman allahım bulutların dansı bir harika. elinize sağlık arkadaşlar ne iyi etmişiniz de eklemişsiniz resimleri
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
588
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fallah böle resimler hayatımda görmedim karpostal gibi süperrr paylaşım için çok tşk ederiz...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
ellerine sağlık yine bizi kıskandırdınya :pr: :pr: :rendeer:
 
Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
160
güzel gezi olmuş. resimler harika yüreginize saglık
 
Katılım
14 Ağu 2006
Mesajlar
442
abi valla sende ne enerji varmis helal olsun diyorum kendimi artik yasli hissetmeye basladim :) devamini 4 gozle bekliyoruz :queen:
 
Katılım
9 Eyl 2005
Mesajlar
1,392
bu ikiliye dikkat diyorum...
yarın birgün evi işi bırakıp seyyah olup gezecekler alemi :mrgreen:
ellerinize sağlık...
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
elinize sağlık. yine bize şu daracık iş mekanlarında doğayı gezme imkanı verdiğiniz için binlerce teşekkürler...
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
404
Ayakta alkışlıyorum sizi hocam, bu kadar güzel anlatış bu kadar güzel NET resimler.. Direk özendim valla:salut:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
647
uzn zamandır fotoğrafla ilgilenirim ve diyebilirim ki oldukça başarılı fotolar bence. ellerinize sağlık...:cat:
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
Fotoğrafları ACDSee de edit ediyorum arkadaşlar..
Renk ve ışık ayarları ile oynayıp elde ediyorum bu sonuçları..
Siz de deneyin..

Aynı fotoğrafın öncesi ve sonrası..

HPIM1966aa.jpg


HPIM1966.jpg
 
Katılım
9 Eyl 2005
Mesajlar
1,392
aradaki fark tek kelimeyle korkunç...
ama bu konulara kıt olmak çok kötü yahu :pale:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst