- Katılım
- 18 Eki 2005
- Mesajlar
- 393
- Konu Yazar
- #21
Hiçbirimiz önce birşey bilmiyorduk..aradaki fark tek kelimeyle korkunç...
ama bu konulara kıt olmak çok kötü yahuale:
Okuluna da gitmedik..
Deneme deneme deneme ile yanıla yanıla öğreniyoruz işte..
Sen de denemekten vazgeçme..