Forum'daşlar bi bakarmısınız

Katılım
22 Eyl 2011
Mesajlar
196
Selam'ın aleyküm Mt ailesi.

Ben özel sektörde güvenlik görevlisiyim. Şirket aracılığı ile bir fabrikada görev yapıyorum ve nisanda askere gideceğim. Askere gideceğim için zorunlu işten çıkıyorum ve belli bir miktarda tazminat almam gerekiyormuş. Bu konu hakkında bilgisi olan abilerim ve arkadaşlarım yardımcı olursa sevinirim. Ben tazminatımı şirketten mi yoksa görev yaptığım yerden mi alacağım? Ne kadar tazminat alacağım tahmini olarak? Şimdiden herkeze teşekkür ederim. Saygılarımla...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2015
Mesajlar
777
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bende askere giderken çalıştığım şirketin paravan şirketinde çalışıyordum. İki yıllık bir çalışandım ve 3600 lira askerlik ücreti almıştım. Sene 2010.
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
989
a.s sülüsü aldığında güvenlik şirketine ya da fabrikaya verceksin yani maaşını ve sigortanı hangisi yatırıyorsa çıkışını da o vercek maaşını aldığın banka hesabına yatırmak zorundalar eğer tazminatını vermezlerse dava açıp alabilirsin....
 
Katılım
23 Ağu 2015
Mesajlar
91
Merhaba,

Öncelikle şimdiden hayırlı tezkereler olsun diyelim.
Işten ayrılacağın tarih belli olduğunda, en az 15 gün öncesinden dilekçe yazman gerekiyor. Dilekçede mutlaka askerlik sebebi ile ayrıldığını beyan etmelisin. İşten ayrılık tarihin askerliğinin baslamasindan 4-5 ay oncesine kadar olabilir. Yani isten 4 ay önce askerlik sebebiyle ayrilsan da tazminat alirsin ama riske degmez. Ben 2 ay önceden ayrilmistim.

Tazminat alabilmen icin en az 12 ay (1 yil) ayni yerde sigortali olarak çalışıyor olman gerekiyor.

Tazminat tutari icin internetten hesaplama bulabilirsin. Genel mantik;

1 yıl calisma icin 1 maaş(brüt) tazminat verilir. Yani 3 yıl çalışan birisi 3 brüt maas + yardim (varsa yol yemek vs.) toplami ücret alır.

Ayrica tazminatin en gec 15 gün içinde verilmesi gerekiyor diye biliyorum. Verilmediği takdirde dava acabilirsiniz.
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
1,269
arkadaşım sakın tazminatını alma. DÖnüşte kapılar kapanır haberin olsun. Tazminatımı almak istemiyorum dersen döndüğünde tekrar devam edersin.
 
Katılım
11 Şub 2015
Mesajlar
603
arkadaşım sakın tazminatını alma. DÖnüşte kapılar kapanır haberin olsun. Tazminatımı almak istemiyorum dersen döndüğünde tekrar devam edersin.

güvenlik firması mı yok başka millet personel bulamıyor dostum alsın parasını


sen alo 170 i ara doğru ve kesin bilgiyi onlardan başkası veremez sana
 
Katılım
22 Eyl 2011
Mesajlar
196
Herkeze çok teşekkür ederim değerli bilgilerinizi benimle paylaştığınız için. Ben gerekli cevabı yazdıklarınızdan aldım. Hepiniz sağlıcakla kalın. İyi günler...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst