- Konu Yazar
- #1
Selam'ın aleyküm Mt ailesi.
Ben özel sektörde güvenlik görevlisiyim. Şirket aracılığı ile bir fabrikada görev yapıyorum ve nisanda askere gideceğim. Askere gideceğim için zorunlu işten çıkıyorum ve belli bir miktarda tazminat almam gerekiyormuş. Bu konu hakkında bilgisi olan abilerim ve arkadaşlarım yardımcı olursa sevinirim. Ben tazminatımı şirketten mi yoksa görev yaptığım yerden mi alacağım? Ne kadar tazminat alacağım tahmini olarak? Şimdiden herkeze teşekkür ederim. Saygılarımla...
Ben özel sektörde güvenlik görevlisiyim. Şirket aracılığı ile bir fabrikada görev yapıyorum ve nisanda askere gideceğim. Askere gideceğim için zorunlu işten çıkıyorum ve belli bir miktarda tazminat almam gerekiyormuş. Bu konu hakkında bilgisi olan abilerim ve arkadaşlarım yardımcı olursa sevinirim. Ben tazminatımı şirketten mi yoksa görev yaptığım yerden mi alacağım? Ne kadar tazminat alacağım tahmini olarak? Şimdiden herkeze teşekkür ederim. Saygılarımla...