Forumda inciden olan varmı?

Katılım
28 Kas 2006
Mesajlar
182
isim verilmez ifşa edilmek olur ama aramızda benden başka inci sözlük yazarı olan arkadaşlarımız varmı :p
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
604
ben ikinci nesildim. hatta istanbuldaki ilk halı saha maçını yapmıştık :) güzeldi sonra banladılar... çok liseli doldu artık takılmıyorum hele ki şu cevahirde yaptıkları mallıktan sonra çok soğudum

Ben İncisözlük'ü Cevahir'deki bu olayla tanıdım. O olay yüzünden haklarında hiç güzel şeyler düşünmüyorum. Yapılan mallığın da ötesinde bir şeydi bence...
 
Katılım
18 Ocak 2011
Mesajlar
1,095
yaw arkadaşlar bu sözlük yazarlığı nedir anlamadım valla bişey biraz cahil kaldım bu konularda
 
Katılım
3 Ara 2009
Mesajlar
913
bu inci ne oluyo ayrıntılı bi şekilde açıklarmısınız arkdaşlar bi arkadaşımda yazar bana diyo herkesi almıyolar liselileri filan da almıyolar flanda filan diyo :) amaç ne yani :):p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst