Foça MTizmir Acil...

Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
baran yine düştüğün yerden bir avuç toprakla kalkıyorsun yani diyorsunki kendim için istiyorsam namert im :p
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
280
baran yine düştüğün yerden bir avuç toprakla kalkıyorsun yani diyorsunki kendim için istiyorsam namert im :p

Yaaa öle deme abi ya:pale:
Valla gerçek düşüncem budur yani
Sonuna da yalakalık yapıyo denmesin diye esprik ekledim
Allaha şükür sizler gibi arkadaşlarım oldukça düşmem,sendelesem bile destek olan olur di mi:rendeer:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Alp abi takılmadı ki, bizi yakalamaya çalışıyor görmüyormusun yetişemedi adam:) eski foçaya gidecekken hırs yaptı bizi geçmek için yeni foçaya kadar bizimle geldi :p
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
51
arkadaşlar geçen hafta gelememiştim içimde kalmıştı ama gerçekten güzel geziydi, çekimler de güzel olmuş ellerrrime sağlık :) ee tabe videoyu yükleyeninde :wiinkk:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
aaaaa videoların asıl sahibi miss kolpaa :cyclopsan nası unuttuk yaaa :( ellerine sağlık valla çok süper tam yakalamışsın :rendeer: burdan dier artçılara örnek olsun :p çalışkan artçı ben buna derim :bounce:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
Yaaa öle deme abi ya:pale:
Valla gerçek düşüncem budur yani
Sonuna da yalakalık yapıyo denmesin diye esprik ekledim
Allaha şükür sizler gibi arkadaşlarım oldukça düşmem,sendelesem bile destek olan olur di mi:rendeer:

hiç şüphen olmasın ama sen yinede ne sendele ne düş :cat:
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
280
Cengisss abii videoda da görmüşsündür benim makina 160 km yi geçince çok iyi yatmıyo naapcaz?
Valla inipte tekmeleyesim geldi:wiinkk:
Makinamı mı büyüteyim,kendimi mi küçülteyim,virajı mı değiştireyim karar verenmedim
bi el atsan abicim :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Cengisss abii videoda da görmüşsündür benim makina 160 km yi geçince çok iyi yatmıyo naapcaz?
Valla inipte tekmeleyesim geldi:wiinkk:
Makinamı mı büyüteyim,kendimi mi küçülteyim,virajı mı değiştireyim karar verenmedim
bi el atsan abicim :queen:

Cengiz abin parmak atma olaylarına bakıyor...El işine tuncere müracat edecen.... :p:queen::queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
zaten bakıyorum bizim yokluğumuzda limitleri zorlamışsınız yol,çay,kahvaltı,sabır,eğlence,viraj,sohbet :cat: bu gezi tekrarlanmalı tek tesellim mangal yok OH CANIMA DEĞSİN :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
zaten bakıyorum bizim yokluğumuzda limitleri zorlamışsınız yol,çay,kahvaltı,sabır,eğlence,viraj,sohbet :cat: bu gezi tekrarlanmalı tek tesellim mangal yok OH CANIMA DEĞSİN :queen:

Yapmışlar mangal heralde ama?...Hala bişey göremedik.... :bounce::bounce:

Bu arada limitler için harika teşhis..... :cat::rendeer::rendeer:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
Anlaşıldı... Öncü sendin.... :p:p:p

Bidahaki gezide ben öncü olacam..... Limitleri gerçekten bi zorlayalım.... :cat::cat:

ben 2 metre ip getireyim :queen: :queen:

zaten bakıyorum bizim yokluğumuzda limitleri zorlamışsınız yol,çay,kahvaltı,sabır,eğlence,viraj,sohbet :cat: bu gezi tekrarlanmalı tek tesellim mangal yok OH CANIMA DEĞSİN :queen:

mangaldan sıkıldık yaw...bu sefer oturduk masamıza servisimizi açtırdık geldi balıklar :bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
abi BALIK ve bol SALATA ve en bol da EKMEK vardı :p ama balık Yokmuydu varmıydı anlamadık :silent: düşünün Wallece bile aç kaldı :silent:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
istavrit olsa gene iyi sanırım sardalyanın yavrusuydu :silent:

sardina.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst