- Katılım
- 7 Tem 2006
- Mesajlar
- 2,052
Efet asıl mesele de o aslında acaba sıkıştırdı mı?Sağına alıp belkide sadece yandan çarpmış da olabilir...Yane emniyet şerifinde sadece kaza sonrasında bulundu.Yandan çarpınca bu ihtimali gözardı etmemek lazım derim ben.Ailesine de umarım olayı gören biri çıkar da yardm eder.Gerçek ortaya çıkmalı..Olmaz ki böle.Her gün bir motosikletli arkadasımızı toprağa veriyoruz.Buna bi son demeliyiz.Bizlerin de insan olduğunu anlamalı dier araç sürücüleri.
Bu arada aklıma bir senaryo geldi çünkü az daha aynı şekilde arkadasımın başına geliyordu...2şeritli yolda önümde arkadasım onun arkasında iki otomobil ve ben...Otomobilin teki otekini geçmeye çalışınca sol taraftaki gazı açtı ve ötekini sıkıştırdı ve arkadasıma gözümün önünde direkt yandan çarpıyordu...Çok ucuz atlattık.O gece çok korkmuştum.ve çok sinirlenmiştim.Yanında karısı cocuğu vardı herifin kenara çektirdik.Elimizden az daha kaza çıkıyordu allah sabrını verdi.Dediğim olay şeklinde de yaşanması muhtemel bana kalırsa...Bilir kişi raporları neler diyor ki?Tek görgü tanıdığı katilin mi ifadesine göre herşey belirlenecek...
Bu arada aklıma bir senaryo geldi çünkü az daha aynı şekilde arkadasımın başına geliyordu...2şeritli yolda önümde arkadasım onun arkasında iki otomobil ve ben...Otomobilin teki otekini geçmeye çalışınca sol taraftaki gazı açtı ve ötekini sıkıştırdı ve arkadasıma gözümün önünde direkt yandan çarpıyordu...Çok ucuz atlattık.O gece çok korkmuştum.ve çok sinirlenmiştim.Yanında karısı cocuğu vardı herifin kenara çektirdik.Elimizden az daha kaza çıkıyordu allah sabrını verdi.Dediğim olay şeklinde de yaşanması muhtemel bana kalırsa...Bilir kişi raporları neler diyor ki?Tek görgü tanıdığı katilin mi ifadesine göre herşey belirlenecek...
Son düzenleme: