Flowrider kaza sonrası görüntüleri

Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Efet asıl mesele de o aslında acaba sıkıştırdı mı?Sağına alıp belkide sadece yandan çarpmış da olabilir...Yane emniyet şerifinde sadece kaza sonrasında bulundu.Yandan çarpınca bu ihtimali gözardı etmemek lazım derim ben.Ailesine de umarım olayı gören biri çıkar da yardm eder.Gerçek ortaya çıkmalı..Olmaz ki böle.Her gün bir motosikletli arkadasımızı toprağa veriyoruz.Buna bi son demeliyiz.Bizlerin de insan olduğunu anlamalı dier araç sürücüleri.

Bu arada aklıma bir senaryo geldi çünkü az daha aynı şekilde arkadasımın başına geliyordu...2şeritli yolda önümde arkadasım onun arkasında iki otomobil ve ben...Otomobilin teki otekini geçmeye çalışınca sol taraftaki gazı açtı ve ötekini sıkıştırdı ve arkadasıma gözümün önünde direkt yandan çarpıyordu...Çok ucuz atlattık.O gece çok korkmuştum.ve çok sinirlenmiştim.Yanında karısı cocuğu vardı herifin kenara çektirdik.Elimizden az daha kaza çıkıyordu allah sabrını verdi.Dediğim olay şeklinde de yaşanması muhtemel bana kalırsa...Bilir kişi raporları neler diyor ki?Tek görgü tanıdığı katilin mi ifadesine göre herşey belirlenecek...
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
Allah rahmet eylesin.gerçekten çok üzücü.emniyet şeridini kullanmamak lazım.eskiden ben deli gibi giderdim emniyet şeridinden ama bi 2 kere lap diye önüme atlayan tırlardan ve servis minibüslerinden sonra artık girmiyorum emniyet şeridine.

lütfen daha dikkatli arkadaşlar.bu alet hata affetmiyor.sadece kendimizi değil trafiğide kontrol etmemiz gerekiyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst