- Katılım
- 21 Haz 2007
- Mesajlar
- 2,032
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar efendi adam diye tanıdığımız isonun balataları yakmış hallaeri:mrgreen:adam heeeeç de efendi degimiş:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
bakmayın siz onun motosiklete binerken mont giyip kask taktıgına altı kebap üstü şiş hane:mrgreen:terlikte yeni moda motorcu terligi:queen:

Shot at 2007-08-14
acıların cocugu küçük iso:mrgreen:

Shot at 2007-08-14
görende 300 km yapıyo sanar şu endama bir bakın huyo suyla nasıda süzülüyo ama ben baktım 30km bile degildi:mrgreen:

Shot at 2007-08-14

Shot at 2007-08-14
buda son noktadır abi iso nun yaptıgını cocuk bile yapmaz oto ban yetmedi hızını alamadı napsın:mrgreen:

Shot at 2007-08-14

Shot at 2007-08-14

Shot at 2007-08-14
:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Shot at 2007-08-14

Shot at 2007-08-14
her zaman tedbiri de elden bırak mıyo:queen::queen::queen:
yaw iso alemsin kanka
bakmayın siz onun motosiklete binerken mont giyip kask taktıgına altı kebap üstü şiş hane:mrgreen:terlikte yeni moda motorcu terligi:queen:

Shot at 2007-08-14
acıların cocugu küçük iso:mrgreen:

Shot at 2007-08-14
görende 300 km yapıyo sanar şu endama bir bakın huyo suyla nasıda süzülüyo ama ben baktım 30km bile degildi:mrgreen:

Shot at 2007-08-14

Shot at 2007-08-14
buda son noktadır abi iso nun yaptıgını cocuk bile yapmaz oto ban yetmedi hızını alamadı napsın:mrgreen:

Shot at 2007-08-14

Shot at 2007-08-14

Shot at 2007-08-14
:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Shot at 2007-08-14

Shot at 2007-08-14
her zaman tedbiri de elden bırak mıyo:queen::queen::queen:
yaw iso alemsin kanka
Son düzenleme: