flaş!!flaş!!flaş!!efend_isoyu hiç böyle gördünüzmü

Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
arkadaşlar efendi adam diye tanıdığımız isonun balataları yakmış hallaeri:mrgreen:adam heeeeç de efendi degimiş:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

bakmayın siz onun motosiklete binerken mont giyip kask taktıgına altı kebap üstü şiş hane:mrgreen:terlikte yeni moda motorcu terligi:queen:


Shot at 2007-08-14

acıların cocugu küçük iso:mrgreen:

Shot at 2007-08-14
görende 300 km yapıyo sanar şu endama bir bakın huyo suyla nasıda süzülüyo ama ben baktım 30km bile degildi:mrgreen:

Shot at 2007-08-14


Shot at 2007-08-14
buda son noktadır abi iso nun yaptıgını cocuk bile yapmaz oto ban yetmedi hızını alamadı napsın:mrgreen:


Shot at 2007-08-14

Shot at 2007-08-14

Shot at 2007-08-14
:mrgreen::mrgreen::mrgreen:


Shot at 2007-08-14

Shot at 2007-08-14

her zaman tedbiri de elden bırak mıyo:queen::queen::queen:

yaw iso alemsin kanka
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
1,295
1408072145gq9.jpg

Bu resim müthiş videosu olsa heran tek tekere kalkıcak gibi, koçum benim beeee yürü beee kim tutar seni api:)
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
1408072145gq9.jpg

Bu resim müthiş videosu olsa heran tek tekere kalkıcak gibi, koçum benim beeee yürü beee kim tutar seni api:)


evet dünyada ilk terlikle tek teker yapan adamı namı diyar efendi iso:mrgreen::mrgreen: corabıda beyaz mış:mrgreen:

iso kankam beni affet:mrgreen::mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
cengiz bu bi savaş kanımca yalnız bu resimler eksik neden hepsini atmadınn neyse ben senin yerine atarım görürsün sen beni motonete rezil et bende 100 dolar verip seni googlede yayınlatmassam ana sayfada ne olimmm :queen:

( ben bi eve gidip cenk elbiselerimi giyeyim ):pr:
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
iso efendi o ne hal öyle.yakında yöresel şalvarla çıkarsa resimlerin hiç şaşmam:mrgreen:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
cengiz bu bi savaş kanımca yalnız bu resimler eksik neden hepsini atmadınn neyse ben senin yerine atarım görürsün sen beni motonete rezil et bende 100 dolar verip seni googlede yayınlatmassam ana sayfada ne olimmm :queen:

( ben bi eve gidip cenk elbiselerimi giyeyim ):pr:


hattori hanzooo kılıcımı bilettim kanka geel beklerim :mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Uğraşmayın İso yla yaaaaaaaaaaaaaaa :queen: İso napıyo bu sana :queen:
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
493
İso tum Mt adana seni tanıyor sanıyorum :)
Bence Hyo nun rengını degıstır elbıselerı boyattır hatta renklı lens ve sac boyasıda tavsıye ederım :)))
Kızma ya hoş olmuş acil tarafından karşı saldırı beklıyorum ama!!!
boyle hos haberler ıle dolu olsun sayfalarımız kazasız belasız.
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
eyi eyi ortalık karışsın şamata olsun belki bizde ekmek yeriz fürekle uğraşmakdan bıktık:mrgreen:
 
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
iso walla dikkatli ol sakın malzeme falan taşıma motorda bak bunlar paparazzi gibi olmuşlar malum,,,yakalanın makalanın,,,,iso beni artçı alda bende davul çalayım olurmu :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst