flaş!!flaş!!flaş!!efend_isoyu hiç böyle gördünüzmü

Katılım
11 May 2007
Mesajlar
43
efendy_iso;saolsun konuyu açan arkadaş geldi beni dükkandan aldı bende ayakkabı giymeye üşendim montu attım üstüme çıktım ne bileyim böyle bi cinlik yapacağını

olsun hocam sende onun bi açığını yakalarsın elbet ama senden oldukça şeytanca bir intikam bekliyoruz haberin olsun!!!:cat:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
efendy_iso;saolsun konuyu açan arkadaş geldi beni dükkandan aldı bende ayakkabı giymeye üşendim montu attım üstüme çıktım ne bileyim böyle bi cinlik yapacağını

olsun hocam sende onun bi açığını yakalarsın elbet ama senden oldukça şeytanca bir intikam bekliyoruz haberin olsun!!!:cat:

bende ona fotolarımı yolladım alsın oda benim kileri koysun ama ben onun fotolarında estetige önem verdim oda rasgele çekmiş :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
Tamam tamam üzülme :mrgreen: Ama alınması gerekirse ben demeden de alırlar zaten :)

ahanda taşımışlar işte:pale:bu maceranında sonu geldi başka maceralarda buluşmak üzere :)

ha isooo seni almadılkarı bir site vardı ya işte oraya beni aldıler nedense artık:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
furkan dostum hani diyodun ya paparazi zion beni yakalayamaz al işte buda acıların cocugu kücük furkan:mrgreen:bu foto yu cektikten yarım saat sonra polis arkadaşlara malzeme oldun be kanka 52 ytl acıttı mı diger fotolarını şimdilik saklıyorum yasık üstüne fazla gitmeyim senin:mrgreen:


Shot at 2007-08-18


Shot at 2007-08-18
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
aynı günün sabahı kasksızlıktan ceza yiyip akşamı aynı nedenle bi daha ceza yiyen ilk türk FUFUFU FURKAAAANNNNNNNNN:queen:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
aynı günün sabahı kasksızlıktan ceza yiyip akşamı aynı nedenle bi daha ceza yiyen ilk türk FUFUFU FURKAAAANNNNNNNNN:queen:

yolda giderkende motorlu trfik polisine laf yetistiriyodu valla dam silahını tutu ama sona vaz geçti akılan furkan akıllan :mrgreen:
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
49
uhahuhuaa cok guldum bu topic muthıs eglencelı olmus..zion harbı tehlıkelı gordum senı :) istanbulda oturuyorum ama uğraşsan bizi bile reklam edicen siteye :)
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
407
ah iso kardeşim ahhh..sen racingten in çapışan arabaya bin..gitti karizma..adanalılar ne diyecek bu işe merak ettim valla:)
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
yarın adanada g.antep mt ile buluşacaz dalga geçecekler diye gitmeye tırsıyorum cemal abi:mrgreen:
 
Katılım
4 Eyl 2007
Mesajlar
1
35922-tek-kisilk-dev-gosteri-kozan-baraji-gezisi-resimli-2.html


aman allahım bu neeee:) rezalet sen bu sitenin maskotumusun yoqsa
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
hey gidi günler heyyyyyyy nerdeeeeeeeeeeeenn nereye degilmi vayyyyyanasını:cherry:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Adananın Mt nın bu kadar oldugunu hıc bılmıodum yanı o kadar olduugnu bılıoldum ama bu kdarınıda bılmıodum :queen: İhsan :p abı ne hal :queen: YEnı takma adında cok guzel :) ıhsan -- lutfu ohh :queen:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
Adananın Mt nın bu kadar oldugunu hıc bılmıodum yanı o kadar olduugnu bılıoldum ama bu kdarınıda bılmıodum :queen: İhsan :p abı ne hal :queen: YEnı takma adında cok guzel :) ıhsan -- lutfu ohh :queen:

ıhsan -- lutfu :silent: vay vay vay wwaaayyyy
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
ne cok seviyonuz birbirinizi ezmeyii yaaa
ama iyiki gördüm ilişkimi tekrar gözden gecirecem :p
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
277
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İso terlikler yakışmış, MuYa mı :p
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
ben olmasam hsls o muyaları giyiyo olcaktı da allahtan ben warım :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst