Fiyatlar aldı başını gidiyor..

Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
MT-9 900cc ve bunun altında dünya kadar motosiklet var 600+cc olan. MT-9 Fuelly'de de 5.5l/100km görünüyor. Yine 6-7l/100km değil.

benim arkadaşlarım 6-6.5 litrenin altını görmüyor mt09 larda.. tabi 80-90 125cc lik makine gibi kullanırsan 900cclik mankineyi 5 de yakarsın.. zaten oda moda oldu 125cc lik gibi kullanıp 600 lükde 800 lükde 4.5-5 litre yakıyorum demek.. birde yanında garnitürü benzin fişi paylaşmak.. :mrgreen:

o kafadada sürüceksem 125 lik makinede 2-2.5 litre falan yakmak varken niye gidip 4-5 litre yakıyım..
 
Son düzenleme:
Katılım
4 May 2018
Mesajlar
587
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benim motor da bugün dikkatimi çekti 5,70 olarak yazıyor. Normal mi acaba fazla mı ?
 
Katılım
25 Ocak 2019
Mesajlar
578
Geçenlerde son 15-20 sene farklı ülkelerin dolar euroya karşı kurlarını gözden geçirebildim.
Bizim Türk Lirasıyla o kadar batan 2-3 ülkeden hariç, en geride ve birşeyi olmayan ülkeler bile bizden kat kat daha iyi durumdalar. O bizim gibi birkaç ûlkede, gerçekten soyulup soğan çevirilen 4-5 sïnıf denen ülkeler. Türk lirası ufaktan hep değer kaybederken, bir bitcoinle katkat dibe vurmuş, birde geçenseneden beri katlayacak seviyede değer kaybetmiş ve kat kat inecek gibi görünüyor ve deniyor.
Buna 2023'de çürüttükleri cesede sade taze bir tabut ayalarlar, bu şahşalı tabutu biz yaptık, derler.
Sistem sanal olduktan sonra, darphaneye ne gerek var. Sanalda, kağıda sığmıycak kadar sıfır eklenebilinir, sorun olmaz. Hakerlerde oraya çalıştıktan sonra kimsenin ruhu bile duymaz. Hesap sordularmıda, çok kolay: Battık! O kadar.
Bir gerçeğe 1001 yalan uydurula bildikten sonra, aqasdaaaa...
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,026
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
benim arkadaşlarım 6-6.5 litrenin altını görmüyor mt09 larda.. tabi 80-90 125cc lik makine gibi kullanırsan 900cclik mankineyi 5 de yakarsın.. zaten oda moda oldu 125cc lik gibi kullanıp 600 lükde 800 lükde 4.5-5 litre yakıyorum demek.. birde yanında garnitürü benzin fişi paylaşmak.. :mrgreen:

o kafadada sürüceksem 125 lik makinede 2-2.5 litre falan yakmak varken niye gidip 4-5 litre yakıyım..



23 tane kullanıcı, 182.000km, 5,4l/100km ortalama. Bunların hepsi yanlış kullanıyor, senin arkadaşlar doğru. Evet evet...
 
Katılım
4 May 2018
Mesajlar
587
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bende motor titremesin die 7000rpm'yi geçmiyorum genellikle. 3,7lt yazıyor. Çannakele'ye giderken 6,2lt yazıyordu. Nereden nereye? Fakirim ben :bestmt:

Valla motor kullanıp senin kadar çıt kırıldım görmedim :) Hava yağar yağmurlu,güneş açar sıcak,gaza basarsın motor titriyor dersin :)) Bence sen servisi seviyorsun fakirlik falan bahane :)
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,026
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Bende motor titremesin die 7000rpm'yi geçmiyorum genellikle. 3,7lt yazıyor. Çannakele'ye giderken 6,2lt yazıyordu. Nereden nereye? Fakirim ben :bestmt:

En dikkat eder halinle benim yaktığım kadar yakıyorsun Angry. Ama benim motor yüksek cc çok yakar, kimse yüzüne bakmaz :queen: yaşasın 250cc.

Einstein boşuna dememiş "önyargıları kırmak atomu parçalamaktan zordur" diye...
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
170
Ekonomi kotu olursa, halk iktidari degistirmek ister zaten. Bundan daha dogal bir netice ne olabilir? Ise aldigin adam calismazsa n'aparsin? Sanki hasis ve gizli bir niyet varmis gibi yaziyorsunuz ya...

Asil ortada olan sorun, halkin secim iradesinin elinden alinmis olmasi...

Bu arada @logaritma'nin cani yuksek cc motosiklet istiyo anladigim kadariyla... Herhangi biriniz yakin zamanda cop olacak 600cc+ motosikletini "bugun ne verirlerse kar kardir" diyerekten elden cikarmak istiyorsa @logaritma'ya bir OM yollasin. Sizi yolda birakmaz muhtemelen. Maksat isiniz gorulsun, size yazik olmasin, vs.
:queen:

Halkın elinden seçim iradesinin alınıp alınmadığına İstanbul seçimlerini baz alarak karar verdiysen neden diğer büyük şehirlerde aynısı yapılmadı diye düşünüyor insan.
Muhalif olmak adaletli olmamaya kapı açamaz.
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
[url]https://i.hizliresim.com/QPElWV.jpg[/url]

23 tane kullanıcı, 182.000km, 5,4l/100km ortalama. Bunların hepsi yanlış kullanıyor, senin arkadaşlar doğru. Evet evet...


Banane o gösterdiğin apuk sapuk sitelerden al bende sana yamaha nın RESMİ sitesinden RESMİ verilerini yayınlıyım

https://www.yamaha-motor.eu/tr/tr/products/motorcycles/hyper-naked/mt-09-sp/techspecs/

KOSKOCA YAMAHA BİLE ORTALAMA FABRİKA VERİSİ 100KM DE 5.5 DEMİŞ..

adamlar fabrika verisi falan dinlemişler 5.4 yakmışlar hemde 2014 eski nesil mt09 ile.. fabrika neymiş mühendisde neymiş dimi ne bilirler onlar.. o apuk sapuk sitelerdekiler daha iyi bilir .. evet evet .. tabi tabi.. siz haklısınız..

gerçek hayata dönünde gerçek hakkıyla süren mt09 kullanıcılarıyla konuşun bakalım ne yakıyorlarmış..

al burdada avarage 5.7 yazmışlar.. bu hiç olmassa ayakları biraz daha yere basıyor daha mantıklı.. en azından fabrika verilerinin üstünde..

http://motoryakiti.com/yamaha-mt-09/
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,026
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Motosikletin hakkıyla sürülmesi konusunda ne zaman sertifika vermeye başlarsın? Yerimi şimdiden ayırtayım, önemli bir otoriteden mühim bir sertifikaya sahip olmayı çok isterim...
 
Katılım
4 May 2018
Mesajlar
587
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
MT09'u olup uslu uslu süren ve motorun gazına gelmeyen nadir sürücü vardır. Genele vurulduğun da 5,4 gerçekten hayal bence de.
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
Motosikletin hakkıyla sürülmesi konusunda ne zaman sertifika vermeye başlarsın? Yerimi şimdiden ayırtayım, önemli bir otoriteden mühim bir sertifikaya sahip olmayı çok isterim...

900cc lik tork canavarı 3 silindirli makineyi 125cc lik 250cc lik makine gibi 80-90 le sürüp sağda solda ben 5.5 litre yakıyorum dersen bu hakkını vermek değildir.. öyle bir makineyi ne için alıyorsan o amaçda sürmelisin hakkıda odur.. o amaçda sürersen o motor 6-6.5 altını yakmaz.. o motorunda keyfini hazzını zirvede yaşarsın verdiğin paranın her kuruşun hakkını alırsın yaktığın yakıt bile aldığın zevke değer.. birde sağ şeritten 80-90 ile tın tın gitmek var sonra sağda solda 5 litre yakıyorum ..
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,026
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Yamaha mühendisleri de öyle sürüyor yani? Pısırık hakkını vermeden? Neyse ben atom parçalamaya gidiyorum... :king:

Ha bir de hep MT-09 konuştuk, bunun V Strom'u SV650A'sı Tracer 700'u MT-07'si Versys'i NC'si var da var...
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2016
Mesajlar
615
Halkın elinden seçim iradesinin alınıp alınmadığına İstanbul seçimlerini baz alarak karar verdiysen neden diğer büyük şehirlerde aynısı yapılmadı diye düşünüyor insan.
Muhalif olmak adaletli olmamaya kapı açamaz.

Buna da hastayım;

"Ergenekonculara yapılana bakarak mı ülkeyi değerlendiriyorsun?"
"Cuntacı Yargı mensuplarına yapılana bakarak mı ülkeyi değerlendiriyorsun?"

Sonra

"Bizi kandırdılar, vallaha fetöcü bunların hepsi ama bizim hiç onlarla alakamız yok! hele ne istedilerse hiç vermedik!" yersen...
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
Yamaha mühendisleri de öyle sürüyor yani? Pısırık hakkını vermeden? Neyse ben atom parçalamaya gidiyorum... :king:

Araba motor bunlar hepsi minumum ortalamayı almaya çalışırlar bunlar satış pazarlama stratejisidir.. Arabadada ortalama misal 4 litre der a markası hiç bir zaman o değerleri göremessin... bunu sende çok iyi biliyorsun bence sen evet atomları parçala.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Banane o gösterdiğin apuk sapuk sitelerden al bende sana yamaha nın RESMİ sitesinden RESMİ verilerini yayınlıyım

https://www.yamaha-motor.eu/tr/tr/products/motorcycles/hyper-naked/mt-09-sp/techspecs/

KOSKOCA YAMAHA BİLE ORTALAMA FABRİKA VERİSİ 100KM DE 5.5 DEMİŞ..

adamlar fabrika verisi falan dinlemişler 5.4 yakmışlar hemde 2014 eski nesil mt09 ile.. fabrika neymiş mühendisde neymiş dimi ne bilirler onlar.. o apuk sapuk sitelerdekiler daha iyi bilir .. evet evet .. tabi tabi.. siz haklısınız..

gerçek hayata dönünde gerçek hakkıyla süren mt09 kullanıcılarıyla konuşun bakalım ne yakıyorlarmış..

al burdada avarage 5.7 yazmışlar.. bu hiç olmassa ayakları biraz daha yere basıyor daha mantıklı.. en azından fabrika verilerinin üstünde..

http://motoryakiti.com/yamaha-mt-09/

Ne sabit fikirli adamsin ya... komedi resmen.

Bu yazdigina sen inaniyor musun Allah askina?
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,026
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Vallahi benim motosikletle ben 3,6-3,7-3,8 falan yakıyorum şehir içinde, şehir dışında da hiçbir motosikletimle şehir içinde yaktığımdan fazla yakmadım. Benim motosiklete ne diyor mühendisler?
 
Katılım
10 Haz 2016
Mesajlar
615
Arkadaşlar 600 lük falan deyip genellemek mantıklı mı yahu?
Marka modele göre yakıt tüketimi çok değişken..

Ne 250 cc ler var sömürüyor...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Halkın elinden seçim iradesinin alınıp alınmadığına İstanbul seçimlerini baz alarak karar verdiysen neden diğer büyük şehirlerde aynısı yapılmadı diye düşünüyor insan.
Muhalif olmak adaletli olmamaya kapı açamaz.

Istanbul belediye baskani secim sonuclarinin emsali gorulmemis derecede saibeli bir sekilde iptal edilmesini makul bulmayarak adaletsiz davrandigim icin tum forumdan ozur dilerim. :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst