Fiyatlar aldı başını gidiyor..

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
7800 lira teklif ettiler daha geçen :)

işte abi cbf 150 ye 7800 lira teklif edilmesi bile üzücü motorda çok üstün karbüratör var çağ öncesinden kalma kampna freni var ve honda geçtiğimiz sene 8000 tl ye sattı .... çok üzücü çok üzücü

Urartular döneminde kil tabletlerde kalma motor teknolojisi
 
Katılım
13 Ağu 2018
Mesajlar
225
2023 de 250 cc motorlar 1 tl olacak + ayran

Hocam; yurtdışı motor piyasası ucuz. Adamlar 3-4 asgari ücret fiyatına iron883 alabiliyor.

Sen adamın parasından 7 kat değersiz bir para ile motorun yarısı kadar ötv kdv ile motor alıyorsun.


Motosiklet ucuz alet; ülkede sıkıntı var

aynen öyle kardesim, hükümetin izlediği politikalar ve ülkemizin torpilliler ülkesi olması halkı derinden etkiliyor ama insanımız kör cahil, cumhuriyetin en berbat yıllarındayız.sonumuz hayrolsun
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
işte abi cbf 150 ye 7800 lira teklif edilmesi bile üzücü motorda çok üstün karbüratör var çağ öncesinden kalma kampna freni var ve honda geçtiğimiz sene 8000 tl ye sattı .... çok üzücü çok üzücü

Urartular döneminde kil tabletlerde kalma motor teknolojisi

seni xmaxin ile her türlü tokatlarım.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Aga dikkat et Salih'in bir tane abs videosu vardı. Adam frene bir koyuyorki, abs yolu uzatırken seni geçmesin???
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
67 bin km ye geldi xmax bu halde bile cbf tokatlar sen 1-2 vites atana kadar ben 70-80 km buluyorum :D


Arkadaş galiba bu videoya laf atmış :D ben 110 km den sıfıra düşüyorum incepsina girsen rüyanın içinde rüyalansan kampana ile bunun 2 katından önce duramazsın ;)
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
67 bin km ye geldi xmax bu halde bile cbf tokatlar sen 1-2 vites atana kadar ben 70-80 km buluyorum :D

https://www.youtube.com/watch?v=dCMoa71vrss

Arkadaş galiba bu videoya laf atmış :D ben 110 km den sıfıra düşüyorum incepsina girsen rüyanın içinde rüyalansan kampana ile bunun 2 katından önce duramazsın ;)

Bro 67000km çok değil mi? Türkiye'yi kaç sefer turladı o motor??? Aynen o videoyu diyorum. Hay kelaj sen çok yaşa :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yahu şurada motosiklet fiyatları ile ilgili konu açılmış girdim siyaset alimi olan ve her daim sitede yaşayan bir kaç elebaşı yüzünden sitede tat bırakmadınız yahu.
Admin duy sesimi bu ne iş? Buralar iyice siyaset meydanı oldu
Kusura bakmayın ama, bu tür admine seslenişleri, sokaktaki oynayan çocukların "anneee!" demesine benzetiyorum. Bakın her paylaşımın altında rapor et butonu var. Ortama "admin duy sesimi" diye seslenmek yerine basın, rapor edin, eğer gerçekten amacınız oysa...

Bence değil, çünkü başından beri tartışmanın içerisindesiniz, hemen hemen her yazılana cevap yazdınız. Ancak ne zaman tartışmanın yönü istediğiniz yönde gitmedi, o zaman insanları susturmaya çalışıyorsunuz... Velhasıl fikrini ifade etme özgürlüğü, sizin keyfinize uygun olduğu müddetçe geçerli. @chaqalqarlos'un her baktığı yerde özgürlük gördüğü gibi...

Niye fiyatlar yükseliyor, niye ülke bu durumda? Hayır, problem o parti veya bu lider falan değil. Problem, özgürlüğü ve adaleti sadece kendine isteyen, başkası umrunda olmayan bizleriz... Sonuçta o liderleri başımıza biz seçtik, uzaydan gelmediler. İlk başta kendimiz duyarlı ve adaletli vatandaşlar olamadığımız müddetçe de iyi yönetilen ve refah içinde bir ülke olmamız mümkün gözükmüyor bana...
 
Son düzenleme:
Katılım
4 May 2018
Mesajlar
587
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kusura bakmayın ama, bu tür admine seslenişleri, sokaktaki oynayan çocukların "anneee!" demesine benzetiyorum. Bakın her paylaşımın altında rapor et butonu var. Ortama "admin duy sesimi" diye seslenmek yerine basın, rapor edin, eğer gerçekten amacınız oysa...

Bence değil, çünkü başından beri tartışmanın içerisindesiniz, hemen hemen her yazılana cevap yazdınız. Ancak ne zaman tartışmanın yönü istediğiniz yönde gitmedi, o zaman insanları susturmaya çalışıyorsunuz... Velhasıl fikrini ifade etme özgürlüğü, sizin keyfinize uygun olduğu müddetçe geçerli. @chaqalqarlos'un her baktığı yerde özgürlük gördüğü gibi...

Niye fiyatlar yükseliyor, niye ülke bu durumda? Hayır, problem o parti veya bu lider falan değil. Problem, özgürlüğü ve adaleti sadece kendine isteyen, başkası umrunda olmayan bizleriz... Sonuçta o liderleri başımıza biz seçtik, uzaydan gelmediler. İlk başta kendimiz duyarlı ve adaletli vatandaşlar olamadığımız müddetçe de iyi yönetilen ve refah içinde bir ülke olmamız mümkün gözükmüyor bana...

hocam bana söz hakkı doğurma. Ben herkesten özür diledim size de teşekkür ettim konuyu kapadım. Özelden devam etmek isterseniz başımın üzerinde yeriniz var.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tamam. (on karakter)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:12 ----------

Wall Street Journal'in en son yazisindaki son cumle:

"Ancak Erdoğan, liranin icine dustugu durumdaki payını anladığına dair hiçbir sinyal vermiyor. Bu durumda yatırımcılar ve dünyadaki maliye bakanlıkları, liranın çökmesi olasılığına karşı hazırlıklı olmalı."

orijinali:

"Yet Mr. Erdogan shows no signs of understanding his own role in the lira mess, so investors and financial ministries around the world should prepare in case of a lira crash"
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst