Fiyatlar aldı başını gidiyor..

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Özgürlük kısıtlaması dediğiniz de tüm herkesi kapsar demek bu akpli de olsa chpli de olsa herkes için sınırsız özgürlük. Lakin Atatürk'e hakaret edelim bir de başımıza neler gelecek görelim. Demek ki bu ülke de özgürlük anlayışı dine edilince aşılmamış,Atatürk'e edilince aşılmış konumda.
Konuyla bir alakasını görmemekle birlikte evet, din konusunda yapılan eleştirilere gösterilen müsamaha, Atatürk mevzuunda yapılan eleştirilere de gösterilmeli, katılıyorum.

Yanlış anlaşılmayı bir iki mesajınız da kabul edebilirdim fakat yazılarınızın tümünü tekrardan düşündüğüm de yanıldığımı sanmıyorum.
Sağlık olsun.
 
Katılım
4 May 2018
Mesajlar
587
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Konuyla bir alakasını görmemekle birlikte evet, din konusunda yapılan eleştirilere gösterilen müsamaha, Atatürk mevzuunda yapılan eleştirilere de gösterilmeli, katılıyorum.


Sağlık olsun.

Konu ile alakası şu. Tayyip Erdoğan'a küfür edip bunu milletin gözüne sokup üzerine de milleti kışkırtırsanız evet başınıza bela alırsınız. Onun haricinde kimse oturup da tek tek bu Tayyip karşıtı diye alıp kodese atmaz. Bu şehir efsanesidir bunu da kimse yemez.

Siyaset konusunu uzattığım için de tüm forumdan özür dilerim buarada. Buda son mesajımız olsun. Haşmet Bey her ne kadar bazen hoş olmayan şeyler söyleseniz de karşılıklı dinleyerek yapmış olduğumuz fikir alışverişi için size de teşekkür ederim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok şükür sevilir sayılırız ama internet de size sayısız örnek de gösterebilirim bize özel bir durum değil yani. Herşey bir tarafa barış atay denen şahıs bu ülke de Milletvekili. Sanırım bu hangimizin paralel evrenden olduğunun ispatıdır.
Özgür olanlara odaklanarak gerçeğe nasıl ulaşacaksınız? "Herşey beyazdır" deyip sayısız beyaz örnek gösterebilirsiniz mesela...

Gel gelelim tüm dünyada hapisteki gazetecilerin yarıdan fazlası Türkiye'de... Bu konuda bir numarayız. Eskiden böyle değildi. Bugün böyle. Nasıl yorumlayacağız bu durumu?

Hadi onu geçtim, Erdoğan'a bir gazeteci en son ne zaman zorlu bir soru sordu?

Velhasıl arada çok fazla siyah var, da görmeye açık olmamız lazım...

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:34 ----------

Haşmet Bey her ne kadar bazen hoş olmayan şeyler söyleseniz de karşılıklı dinleyerek yapmış olduğumuz fikir alışverişi için size de teşekkür ederim.
Rica ederim. Kırıcı olduğum noktalar için özür dilerim.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
170
@ekremçelik 1923 ve 1946 yılları arasını kast ederek yıllarca seçim yapılmadığını belirtmiş.

e tabi, osmanli zamanında 4 senede bir seçim yapılıyordu. en çok oyu alan padişah olarak göreve başlıyordu.

Monarşi taraftarı olduğuma karar vermişsiniz demek,
siz hangi renge boyarsanız o rengin insanı oluyorum değil mi?
Yahu şurada motosiklet fiyatları ile ilgili konu açılmış girdim siyaset alimi olan ve her daim sitede yaşayan bir kaç elebaşı yüzünden sitede tat bırakmadınız yahu.
Admin duy sesimi bu ne iş? Buralar iyice siyaset meydanı oldu,adam gidon diyor yoruma bakıyorsun akp tayyip bilmem ne.
Tayyip'ten evvel her yer Amsterdam dı sanki..şimdi prim kasmak için sallayın bakalım,
ortamda muhaliflik sizi farklı yapıyor değil mi yaşı geçkin ergenler:)
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Yeni R6 her zaman pahalıydı.
Ve şahsi görüşüm o kadar parayı haketmediği.
Kendi motorumu alırken arasında neredeyse fiyat farkı yoktu.
Ben de doğal olarak R6 almadım :)
Ama ülkenin durumu da ortada, özellikle sıfır km motorlu taşıt almak çok zor.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Monarşi taraftarı olduğuma karar vermişsiniz demek,
siz hangi renge boyarsanız o rengin insanı oluyorum değil mi?
Yahu şurada motosiklet fiyatları ile ilgili konu açılmış girdim siyaset alimi olan ve her daim sitede yaşayan bir kaç elebaşı yüzünden sitede tat bırakmadınız yahu.
Admin duy sesimi bu ne iş? Buralar iyice siyaset meydanı oldu,adam gidon diyor yoruma bakıyorsun akp tayyip bilmem ne.
Tayyip'ten evvel her yer Amsterdam dı sanki..şimdi prim kasmak için sallayın bakalım,
ortamda muhaliflik sizi farklı yapıyor değil mi yaşı geçkin ergenler:)

işine gelmeyince hemen siyaset yapılıyor diye feryat ediyorsun ama ekrem reis..

doğruları söylemek ne zamandan beri siyaset oldu?
 
Katılım
4 May 2018
Mesajlar
587
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yeni R6 her zaman pahalıydı.
Ve şahsi görüşüm o kadar parayı haketmediği.
Kendi motorumu alırken arasında neredeyse fiyat farkı yoktu.
Ben de doğal olarak R6 almadım :)
Ama ülkenin durumu da ortada, özellikle sıfır km motorlu taşıt almak çok zor.

lanet olası R6 baktım geçen. Motosikleti Racing ile bitirmek için. Beni baya aştı.
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Çok şükür sevilir sayılırız ama internet de size sayısız örnek de gösterebilirim bize özel bir durum değil yani. Herşey bir tarafa barış atay denen şahıs bu ülke de Milletvekili. Sanırım bu hangimizin paralel evrenden olduğunun ispatıdır.

Mesela Kadir MISIROĞLU denen it baya baya Atatürk'e hakaretler sayardı. Ben bir halt yapıldığını görmedim. Mesela Yalçın KÜÇÜK adlı bunak da buna dahil edilebilir.
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
https://youtu.be/v3VXfZkV8is?t=1484

Konuya dönelim selçuk geçer sevdiğim bir ekonomisttir.. ne dediyse çıkmıştır zamanında.. dolar daha 4 lira iken dolar 7 liraları görücek demişdir ve dediği çıkmıştır.. videoda eşel sistemi sayesinde benzinin düşük tutulduğunu anlatıyor.. eşel sistemi uygulamaya girmiş olmasa şu anda benzinin gerçek değerinin 9-10 tl olduğunu söylüyor..
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eyl 2018
Mesajlar
240
Meseleyi sadeleştirmekte yine fayda görüyorum.. Bu çerçevede ;

1) Türkiye asla demokrasinin var olduğu bir ülke değildir.
2) Türkiye hukuk sistemi başarısız ve adaletli hüküm verebilen bir yapı değildir.
3) Millet olarak son 20 yılımız özellikle popülist, kısa yoldan para kazanma , hükümete yakın olup ihale & iş kapma vs vs ile geçtiği için teknoloji,ekonomi,sosyal sistemler vb. konularda hiçbir gelişim kaydedemedik.
3) Din ve milliyetçilik duygularımız yumuşak karnımız olduğu ve bu konuda hiç okumayıp birilerinin ağzına baktığımız için doğru ve yanlışı ayırt edemeden taraf tutan hastalıklı bir bakış açımız var.
4) Hırsızı,arsızı hoş gören ve özellikle kamu üzerinden haksız kazanç elde eden insanlara karşı hiçbir tepki göstermeyen bunun doğal olduğunu düşünebilecek kadar ahlaki erozyona uğramış bir milletiz.

Şimdi yukarıda yazdıklarım söz konusu ise bizim 3. dünya ülkesinden bir farkımız zaten yok. S400 ü almak, IMF ye borç vermek, ABD ye kafa tutuyormuş gibi yapmak bizi bir yere götürmez götüremez..

Bu ülkenin ve milletin sadeleşip doğruyu yanlışı ahlak ve etik unsurlar çerçevesinde net olarak tanımlıyor ve ahlaki yaşam tarzını benimsiyor olması lazımdır.. Gerisi lafı güzaf..

Bu nasıl güzel bir tespit ve ifade. Hayran kaldım ancak sitenin mobil sürümünde beğen butonu olmadığı için yine beğenme olgusunu gerceklestiremedim. 😔
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
O anki psikolojiyi bende yaşamak istemiyorum ama buradan olayla alakasız bakınca gülüyor insan işte... Ben o konuyu geçende hortlayınca gördüm. Okurken tekrardan tavuk ezdim dediğinde kahkahayı bastım. Birde ciddiyeti olan bir yerdeydim. Milletin bakışlarını unutamıyorum...
 
Katılım
10 Haz 2016
Mesajlar
615
Özgürlükten bahsedildiğinde konuyu ülkenin kurucusuna hakaret etmeye getiren, en büyük hayali bu olanları (sanki hali hazırda edenler yokmuş gibi) ben ciddiye alamıyorum, alanlara da şaşırıyorum açıkçası.

Küçük ülkenin kitlesinin özgürlük hayalleri de bu kadar oluyor işte. Keşke atv saraya bağlansa orada bir toplaşıp hep birlikte avazınız çıktığı kadar küfür etsenizde bir rahatlasanız, en azından ülkeyi yönetiyormuş gibi yapanlar belki bunun yerine yapılacaklar listesine faydalı bir madde koyar.
 
Katılım
2 Kas 2014
Mesajlar
1,000
Sahibinden sitesi üzerinde 0 km 18 model r6'nın 86 bin tlye satıldığını gördüm.Fiyatlar gerçekten çok abartılmaya başlandı.10 bin km 17 model ZX10R bile 108 bin tl.Yani üstüne az daha koyup ZX10R almak daha mantıklı.Bu gidişle millet tecrübe edinmek için 600'lük yerine 1000cc'ye geçerekten hayatlarını riske atmış olacak.Her şeyi geçiyorum yakında 250'lik almaya paramız el vermeyecek.Nereye bu gidiş yahu :pr:

Elindeki r25'i sattığın zaman başka bir r25 alamayacağının farkında olacaksın. Bence deneme
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst