Fiyatlar aldı başını gidiyor..

Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
öngörün nedir şu an bile çok çok şişik fiyatlar ...

xmax 12.500 e aldım 1500 tl baskım masraf yaptım akıllarda tek bir soru kaldı.... daha ne kadar artacak fiyatlar?

yazın yine fiyatlar patlyacakmı? haziran gibi?

Hani sen bir daha beni kaale almayacaktın ?
Neeese. Affettim seni . Sorunu cevaplayayım : Borsa ve döviz ve merkez net rezervi beraber düşüyor. Bunun anlamı şu. Malum sebeplerden çok yüksek döviz talebi var ve hükümet bunu baskılamak için kamu bankaları eliyle döviz satıyor. Altın hariç net rezervi 10 milyar dolar altına indi. Seçime kadar idare etmeye çalışacaklar. Ama cephanesi sınırlı. Seçim sonrası artacağı kesin. Yazın yine 7'leri göreceğinde herkes hemfikir. Yıl sonu ne kadar olur bilemeyiz. Ama şu var ki az veya çok hep artacak. Sadece IMF ile stand by anlaşması yaparlarsa düşüşe geçer. Onu da yapmayacaklar. Eski tüfek ekonomist, sözcü yazarı Ege Cansen'in dediği gibi " Aslan aç kalır ama yine de ıspanak yemez" . IMF parayı verir ama etobur aslana ıspanak diyeti reçete eder .
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
öngörün nedir şu an bile çok çok şişik fiyatlar ...

xmax 12.500 e aldım 1500 tl baskım masraf yaptım akıllarda tek bir soru kaldı.... daha ne kadar artacak fiyatlar?

yazın yine fiyatlar patlyacakmı? haziran gibi?

Zaman ve rakamla net bir seyler soylemek mumkun degil... Ancak bu gunlerin aranacagi kesin gibi. Cunku artik secimle yonetilen bir ulke degiliz, sozde secimlerin oldugu bir ulkeyiz. Aslinda bir suredir oyleydi ama en azindan goruntusu vardi. Artik o da yok. Ekonomiye tepki arttikca eli mahkum daha da pervasizlasilacak, dis yatirimci tumden kaybedilecek, bu gunler aranacak...
 
Katılım
10 Eki 2017
Mesajlar
1,413
Motosikleti
Ns200
Benzinin 7para asgari ücretin 2bin para olduğu bir ülkede yuksek cc motosiklet tamamen lükstür. Ben 400den 200ccye düştüm. Daha da düşeceğim gibi gözüküyor.
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Fiyatlar almış başını gitmiş. Peh. Ülke şahlanışa geçti, ondan. Artan gelir seviyesinin doğal sonucu bu. Bakın fakir Amerika'ya, fakir Almanya'ya. Allah RTE'yi bu milletin başından eksik etmesin.
 
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
2,484
Bu ülkede alınmış her zaman alınmıştır. Çokomelli büyüğümüzün dediği gibi Ocak şubattan iyiydi şubat marttan iyiydi mart ise nisandan iyi olacaktı.Yoksa tam tersimiydi karıştırıyorda olabilirim. :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu ülkede alınmış her zaman alınmıştır. Çokomelli büyüğümüzün dediği gibi Ocak şubattan iyiydi şubat marttan iyiydi mart ise nisandan iyi olacaktı.Yoksa tam tersimiydi karıştırıyorda olabilirim. :)

amacınız ekonomi kötü diyerek iktidarı düşürmek ya hak

anahtar kelimeler: 2023 ,bor ,uzay çağı, süper güç ,patates, soğan ,osmanlı tuğrası,doblo 1.3 multijet
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
Bu fiyatlar hiç bir şey eylül ekimde bu fiyatlarıda çok ararsınız.. açıkca söylüyorum 2020 de daha 2020ye çok var demeyin ekonomik olarak bu seneyi yedik seçimlerle bitti gitti.. haziranda seçim sonra okullar tatil sonra bayram tatili meclis kapanıcak tatile giricek eylülde açılır eylülden sonra zaten 2020 ye bir şey kalmıyor.. Bu yılı yedik heba ettik ekonomik olarak diyorum.. 2020 de bu fiyatları mumla değil kibritle ararsınız.. 125cc lik motorlar 20 bin lira olursa şaşırmayın..
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
amacınız ekonomi kötü diyerek iktidarı düşürmek ya hak

anahtar kelimeler: 2023 ,bor ,uzay çağı, süper güç ,patates, soğan ,osmanlı tuğrası,doblo 1.3 multijet

2023'te uzaya çıkacağız. edirne, kars, hakkari ve muğla olmak üzere, ülkeyi 4 köşeden halatlarla bağlayıp, drone benzeri tamamen yerli ve milli kopter ile uzaya taşıyacağız allahin izniyle.

şurada 3 bilemedin 3.5 sene kaldı, azıcık dişinizi sıkın.
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
şunuda belirtiyim ek olarak 2020 de 600 lük ve üstü kısaca genel giderleri yakıt ,yedek parça , gider olarak yüksek olan motorlar milletinde elinde kalıcak yüksek ihtimal bu bir tahmin.. yani 125-250 lik motoru 20-30 a alırken 600 lük 800 lük 1000 lik motoru 10-15 e vatandaş zor satabilir ikinci elde.. bunun tek nedeni dolar değil petrol fiyatlarınında artması hatta fırlaması söz konusu..

suudlar üretimi düşürebilir,Amerikanın türkiyeninde dahil olduğu 8 ülkenin irandaki muafiyetide kalkıcak yada kalktı ki biz en yüksek petrol alımını irandan yapıyoruz ,amerikadan irana bir müdahele olursa heleki benzin türkiyede 10-12 tl bile olur..
 
Katılım
4 May 2018
Mesajlar
587
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Öotoru aldığım 1 yıl kadar oldu. Motorumun ikinci eli hala aynı paralarda bir tek bizim alet mi artmadı acaba :S
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
geçenlerde bir youtuber a denk geldim 600cc lik hiç bir zaman zarar ettirmez falan diyor ne güldüm.. herhalde kendindede 600 lük bir makine var aklı sıra kendi makinesinin pazarını kuvvetlendiriyor kendi kafasınca..

bende diyorum 2 sene en fazla 600 lük ve üstü sürünücek piyasada 125cc likler 250cc likler bile daha pahalıya satılıcak piyasada...
zaten şu andada öyle de daha psikolojik eşik aşılmadı..

Şu anda 250cc lik fiyatına çok rahat bir fazer 16-17 bulabiliyorsun.. 12-13 bin lere er6f ler er6n ler kaynıyor. Hatta polisden çıkma vstorm1000 likleri 10-11 bin tl lere bulabiliyorsun..

2 seneye dahada beter olucak iyicene dip yapıcak fiyatlar.. Buda benim teorim.. Tabii ekonomi aniden şaha kalkıp dolar 4 tl olmassa benzin 3 tl olmassa..

2 seneye 600 lük ve üstünün yüzüne bence bakan olmıycak..

600 lük almaya düşünen insanlar arasında size geçiçek muhabbetleride söyliyim..

1)abi sen delimisin km de o ne kadar yakıyor biliyormusun.. Benzinliğin mi var senin.. (Benzin 9-10TL oldumu geçicek muhabbet)
2)birader o motorun lasiğinin çifti 4 bin lira.. Bir diski 6 bin lira..
3)Senin hiç o motorun grenaj fiyatlarından haberin varmı ocağını yakar zaten türkiyedede bulamassın..
4)Abi ne uğraşıyorsun bu motorla bir bakıma soksan bin liralıksın araba gibi...
5)Hacı o motor bir yatak sarsa , motor istese en az 7-8 bin liralıksın..

Daha liste uzarda bu 5 i yeter..
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
amacınız ekonomi kötü diyerek iktidarı düşürmek ya hak

anahtar kelimeler: 2023 ,bor ,uzay çağı, süper güç ,patates, soğan ,osmanlı tuğrası,doblo 1.3 multijet

Ekonomi kotu olursa, halk iktidari degistirmek ister zaten. Bundan daha dogal bir netice ne olabilir? Ise aldigin adam calismazsa n'aparsin? Sanki hasis ve gizli bir niyet varmis gibi yaziyorsunuz ya...

Asil ortada olan sorun, halkin secim iradesinin elinden alinmis olmasi...

Bu arada @logaritma'nin cani yuksek cc motosiklet istiyo anladigim kadariyla... Herhangi biriniz yakin zamanda cop olacak 600cc+ motosikletini "bugun ne verirlerse kar kardir" diyerekten elden cikarmak istiyorsa @logaritma'ya bir OM yollasin. Sizi yolda birakmaz muhtemelen. Maksat isiniz gorulsun, size yazik olmasin, vs.
:queen:
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
Ben istediğim motoru alırım bende sıkıntı yok çok şükür.. olanı söylüyorum..

seçimden sonra dolar ortalama yüksek ihtimal 7 tl ye yaklaşıcak.. yaz sonuda yüksek ihtimal benzin 8 tl yi görür.. iran abd arasında bir savaş çatışma çıkarsa benzin türkiyede 10-12 tl bile olabilir.. bunu ben değil bütün ekonomistler söylüyor.. bu fiyatlarda 100km 6-7 litre yakan yüksek hacim bir motor her ay ortalama bir asgari ücretlinin maaşını benzine yer.. hesap kitap ortada.. abd nin iran ambargosunu kısmı izin verdiği 8 ülkeden biri olan bizden o iznide kaldırdığnı unutmamak lazım..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben istediğim motoru alırım bende sıkıntı yok çok şükür..
E tabii ki yani. Sonuçta MT9 fiyatına MT10, MT7 fiyatına MT9, MT3 fiyatına MT7 satıldığına göre, öyle değil mi ama... :)
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
E tabii ki yani. Sonuçta MT9 fiyatına MT10, MT7 fiyatına MT9, MT3 fiyatına MT7 satıldığına göre, öyle değil mi ama... :)

Aynen öylede mt ile işim olmaz .. mt10 nu koy köşeye sahibindene gir bak boşa konuşmuyoruz .. sahibinden.com elinin altında gir fiyatlara bak .. dalganı geçmeden önce temellerin sağlam olsun.

https://www.sahibinden.com/motosiklet-yamaha


23-24 den mt07 başlıyor 27-28 den mt9 başlıyor.. Ben ne dedim 3-4 fazla verir gider 07 alıcağıma 09 alırım dedim.. aynı rakamlar dedim hemen hemen..

o yüzden yazıları çarpıtıp terbiyesizlik yapma sonra terbiyesizlik görürsün.. insanları galyana getirip sinirlerini bozma.. adam gibi manüpülasyon yapmadan ne yazıyorsan düz yaz..
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,024
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Ben şu 6-7 l/100km olayına takıldım daha çok, bu bilgi bayat gibi. Modern (en fazla 5-6 yıllık) 600-650cc'lerde öyle sarfiyatlar yok ki? Şehir efsanesi üzerinden argüman üretiyorsunuz... İsteyen gitsin baksın fuelly sitesine, bu cc'lerde ülkemizde çok satan motosikletlerin sarfiyatları 4-5l/100km. (Benimki 4l altı mesela...) Farazi konuşmayalım.
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
Ben şu 6-7 l/100km olayına takıldım daha çok, bu bilgi bayat gibi. Modern (en fazla 5-6 yıllık) 600-650cc'lerde öyle sarfiyatlar yok ki? Şehir efsanesi üzerinden argüman üretiyorsunuz... İsteyen gitsin baksın fuelly sitesine, bu cc'lerde ülkemizde çok satan motosikletlerin sarfiyatları 4-5l/100km. (Benimki 4l altı mesela...) Farazi konuşmayalım.

Konusu geçmiş madem mt09 un yakıt tüketimini biliyormusun.. hadi transalpleri cbf600 leri fazerları geçdim onlar eski nesil diyorsun..
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,024
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
MT-9 900cc ve bunun altında dünya kadar motosiklet var 600+cc olan. MT-9 Fuelly'de de 5.5l/100km görünüyor. Yine 6-7l/100km değil.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst